Koppelen nieuwe PS4 controller

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creps
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-06-2020
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het koppelen van mijn PS4 controller en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb al gezocht in oudere draadjes maar kon het antwoord niet vinden.

Mijn vraag; mijn originele kabel en PS4 controller zijn stuk. Nu heb ik een nieuwe Sony controller gekocht en een kabel van trust. Als ik mijn controller wil installeren lukt dit niet. Mijn controller kleurt kort oranje op en als ik daarna op de ps knop druk knippert een wit licht. Maar een koppeling maken doet hij niet.

Heb alle usb poorten geprobeerd om mijn kabel in te steken. Heb ook geprobeerd om met een andere controller via Bluetooth te installeren. Opnieuw opstarten ook geprobeerd. Lukt allemaal niet.

Ik heb dus gekeken of ik op het internet een antwoord kan vinden, maar kwam er niet helemaal uit. Kunnen jullie mij helpen, bedankt alvast voor jullie hulp.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-05 19:58
Ik heb gemerkt dat je de originele kabels van Sony moet gebruiken voor dit soort acties. Waarom precies weet ik niet, maar 't werkte wel bij mij. (Ik heb precies hetzelfde gehad bij m'n Move controllers van Sony. Ik dacht ook vlug even een kabeltje te pakken. Helaas werkte dat niet en daarna met de Sony kabels werkte het wel.)

Dus advies: ga op zoek naar je originele Sony USB kabel en plug daarna de controller in het systeem.

PS: welkom op 't forum. :)

[ Voor 3% gewijzigd door MisterMichel op 29-06-2020 15:12 ]

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creps
Dank voor je antwoord MisterMichel. Ik ga eens zoeken of ik ergens een Sony kabeltje kan kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Creps schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:22:
Dank voor je antwoord MisterMichel. Ik ga eens zoeken of ik ergens een Sony kabeltje kan kopen.
Dat hoeft echt niet, zorg alleen dat je een kabel hebt die ook data kan doorgeven/ontvangen in plaats van alleen laden. Al mijn Ali express micro USB kabels van een paar meter werken met de ps4 controller om te koppelen en te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creps
Dan zou deze kabel moeten volstaan?

https://www.bol.com/nl/p/...ProductPageUrl#modal_open

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Jep, maar echt iedereen in huis heeft wel zo'n micro USB kabel, of voor de telefoons, of andere apparaten, leen gewoon even een of doorzoek het huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creps
Dank voor jullie hulp, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-05 19:58
ToFast schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:25:
[...]

Dat hoeft echt niet, zorg alleen dat je een kabel hebt die ook data kan doorgeven/ontvangen in plaats van alleen laden. Al mijn Ali express micro USB kabels van een paar meter werken met de ps4 controller om te koppelen en te laden.
Oh, dan zal ik met mijn Move controller ook een kabel hebben gebruikt die alleen kan laden. Heb ik weer wat geleerd. Dank je wel!

PSN ID: MrMichel_75

Pagina: 1