Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Microsoft 365 Family] meerkosten per persoon of familie?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lounge Deluxe
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Ik gebruik MS 365 Family thuis en dat betekent dus 6 mogelijke Family members met ieder 1 TB aan OneDrive opslagcapaciteit.

Ik wil deze 1 TB verhogen maar de prijzen die ik te zien krijg via deze link maken niet duidelijk of dit per individuele Family member is (dus 1 van de 6), of dat een gekozen optie als capaciteitsvermeerdering voor alle 6 de Family members geldt. De website van MS vermeldt slechts per optie "add XXX of storage to your OnDrive" en niet to your Family subscription of zoiets dergelijks.

De prijzen zijn best pittig namelijk voor een individuele Family member wat mj betreft en ik zou wel 2 TB per Family member willen.

[Voor 10% gewijzigd door Lounge Deluxe op 29-06-2020 15:03]

MacBook Pro 15" (mid 2014) + Mac Mini (late 2012)

Alle reacties

• GarBaGe
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 21:29
Dit soort cloud storage diensten (OneDrive, Dropbox, Google Drive) zijn doorgaans erg duur bij uitbreiden.
Mogelijk kan je "minder vaak gebruikte data" ergens anders parkeren?
Wellicht Amazon S3 of pCloud of iets dergelijks?

Ryzen5 2600X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-2080 ; 1TB SSD

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True