Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb altijd wel wat games gespeeld. Momenteel minder, maar wil zeker bij aankoop nieuwe PC zorgen dat het wel kan, 1440/60FPS etc. is niet zo van belang.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil liefst rond 800 euro landen, maar is minder van belang
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat lijstje volledig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bluetooth en Wifi zou wel handig zijn, ook al is het een desktop ..., kan ik een ander moederbord nemen of betere apart kaartje erbij ?
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb eigenlijk een samenstelling van de BGG genomen, wel een andere case en andere SSD en wil zeker zijn dat alles compatibel is. Alle tips zijn welkom voor kwaliteit, beschikbaarheid, Bang For Buck
Ik heb altijd wel wat games gespeeld. Momenteel minder, maar wil zeker bij aankoop nieuwe PC zorgen dat het wel kan, 1440/60FPS etc. is niet zo van belang.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil liefst rond 800 euro landen, maar is minder van belang
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat lijstje volledig is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bluetooth en Wifi zou wel handig zijn, ook al is het een desktop ..., kan ik een ander moederbord nemen of betere apart kaartje erbij ?
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb eigenlijk een samenstelling van de BGG genomen, wel een andere case en andere SSD en wil zeker zijn dat alles compatibel is. Alle tips zijn welkom voor kwaliteit, beschikbaarheid, Bang For Buck
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5600 XT Challenger 6G OC | € 298,73 | € 298,73 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (without ODD) | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Ventilatoren | Cooler Master Silencio FP 120MM - PWM | € 12,95 | € 12,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 59,89 | € 59,89 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 115,85 | € 115,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 759,32 | ||