Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan het nieuwe systeem voornamelijk te gebruiken voor VR gaming en game development.
Hierbij komt kijken dat ik vaak verre afstanden op rijs ga en ik dus naar een handzame vormfactor op zoek ben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt ergens tussen de 1000/1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb nog een Corsair ATX 750W voeding liggen maar die gaat waarschijnlijk niet passen in een nieuw klein systeem, verder heb ik nog een 2.5 inch 500GB SSD die ik mee kan nemen voor extra storage.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik nog nooit een small vormfactor PC gemaakt heb heb ik grote vragen over koeling capaciteit, welke hoeveelheid fans is genoeg?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een zo'n klein mogelijk volume waarbij er natuurlijk wel nog ruimte is voor een full size GPU (ook met oog op de toekomst)
Ga je overklokken?
Niet noodzakelijk, als de ruimte er voor is dan is dat altijd meegenomen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al een lijst opgesteld van mogelijke componenten, hierbij ben ik nog zoekende naar een definitieve beslissing voor de behuizing en ben ik mede daardoor ook niet helemaal zeker of ik hier en daar wat extra componenten mis.
Ook had ik in eerste instantie een RX5700XT op het oog als GPU maar kreeg ik twijfels of dit soepel ging werken ivm met thermals en VR gebruik. Graag hoor ik hier ook meningen over.
Ik ben van plan het nieuwe systeem voornamelijk te gebruiken voor VR gaming en game development.
Hierbij komt kijken dat ik vaak verre afstanden op rijs ga en ik dus naar een handzame vormfactor op zoek ben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt ergens tussen de 1000/1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb nog een Corsair ATX 750W voeding liggen maar die gaat waarschijnlijk niet passen in een nieuw klein systeem, verder heb ik nog een 2.5 inch 500GB SSD die ik mee kan nemen voor extra storage.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik nog nooit een small vormfactor PC gemaakt heb heb ik grote vragen over koeling capaciteit, welke hoeveelheid fans is genoeg?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een zo'n klein mogelijk volume waarbij er natuurlijk wel nog ruimte is voor een full size GPU (ook met oog op de toekomst)
Ga je overklokken?
Niet noodzakelijk, als de ruimte er voor is dan is dat altijd meegenomen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al een lijst opgesteld van mogelijke componenten, hierbij ben ik nog zoekende naar een definitieve beslissing voor de behuizing en ben ik mede daardoor ook niet helemaal zeker of ik hier en daar wat extra componenten mis.
Ook had ik in eerste instantie een RX5700XT op het oog als GPU maar kreeg ik twijfels of dit soepel ging werken ivm met thermals en VR gebruik. Graag hoor ik hier ook meningen over.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac | € 107,69 | € 107,69 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Ventus OC | € 569,90 | € 569,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Node 202 | € 74,79 | € 74,79 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 132,08 | € 132,08 |
1 | Voedingen | Corsair SF600 (2018) | € 127,- | € 127,- |
1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 122,73 | € 122,73 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.299,19 |
[Voor 6% gewijzigd door Donvermicelli op 30-06-2020 14:18]