Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe build, geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• Nazare
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 29-06-2020
Beste Tweakers,

Onlangs heb ik met onderstaande componenten mijn (eerste) pc in elkaar gezet aan de hand van de hardware.info guide.

-ASRock B450M-HDV R4.0, socket AM4 moederbord
-AMD® Ryzen 5 1600 AF 3,2 GHz (3,6 GHz Turbo Boost) socket AM4 processor
-GIGABYTE GeForce GTX 1650 Super WINDFORCE OC 4G grafische kaart
-G.Skill 16 GB DDR4-3000 Kit werkgeheugen
-be quiet! System Power B9, 450W voeding
-Kingston A400, 480 GB SSD
-Sharkoon VS4-V tower-behuizing

Als ik mijn pc boot beginnen alle fans hard te draaien en na ongeveer 5 seconden komen ze in een stabielere fase.

Ik krijg alleen geen beeld, ik heb gekeken of mijn RAM goed zit, HDMI kabel zit in de videokaart, alle stroomtoevoer lijkt in orde te zijn.

Hebben jullie enig idee? Ik hoor het graag!

• Charlie_Root
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 25-05 15:58
Nazare schreef op maandag 29 juni 2020 @ 12:39:
Beste Tweakers,

Onlangs heb ik met onderstaande componenten mijn (eerste) pc in elkaar gezet aan de hand van de hardware.info guide.

-ASRock B450M-HDV R4.0, socket AM4 moederbord
-AMD® Ryzen 5 1600 AF 3,2 GHz (3,6 GHz Turbo Boost) socket AM4 processor
-GIGABYTE GeForce GTX 1650 Super WINDFORCE OC 4G grafische kaart
-G.Skill 16 GB DDR4-3000 Kit werkgeheugen
-be quiet! System Power B9, 450W voeding
-Kingston A400, 480 GB SSD
-Sharkoon VS4-V tower-behuizing

Als ik mijn pc boot beginnen alle fans hard te draaien en na ongeveer 5 seconden komen ze in een stabielere fase.

Ik krijg alleen geen beeld, ik heb gekeken of mijn RAM goed zit, HDMI kabel zit in de videokaart, alle stroomtoevoer lijkt in orde te zijn.

Hebben jullie enig idee? Ik hoor het graag!
Je hoort geen piepjes? Waar sluit je de monitor nu op aan?

PVoutput | Blog | Smokeping | The cause of the problem is: Your modem doesn't speak English.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23:09
Hoe lang heb je gewacht na het aanzetten? De eerste keer kan het wel minuten duren voordat het systeem door de POST heen is.

• Nazare
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 29-06-2020
De monitor is aangesloten op de videokaart, verder hoor ik geen piepjes (mogelijk heeft mijn moederbord ook geen speakertje dacht ik) en heb ik een paar keer het systeem een kwartier aan laten staan.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True