Op zoek naar een (laser?) printer voor hele kleine volumes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bprosman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-03 07:28
Ik zoek een?
Mijn ouders zijn op zoek naar een (kleuren?) printer.

Wat is je budget?
Ben aan het orienteren heb niet echt een min. / max. budget

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta open voor alle suggesties.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn ouders hebben een All-in-one (printer/scanner) van HP en dat is een inktjet.
Hiervoor hadden ze een Canon. De printkwaliteit van die printers is allemaal niets mis mee ware het niet dat hun printvolumes heel laag liggen (<5 pagina's / maand). Dus wat er gebeurt is dat als er een keer iets geprint moet worden de inkt cartridges uitgedroogd zijn en de enig optie is dan maar weer nieuwe cartridges er in (reinigen werkt vaak al niet meer) of een nieuwe printer.

Vandaar dat ik dacht aan een kleine laser printer, ik las dat (kleuren) toner cartridges een volume hebben van zo'n >1000 pagina's daar moeten ze jaren mee vooruit kunnen. Want volgens mij hebben laserprinters dit fenomeen niet met uitdrogen.

Iemand suggesties ? Een kleine (liefst kleuren) laser printer ? Eventueel met scanner maar is geen must. Die heb ik ook nog wel los voor ze.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
https://www.123inkt.nl/HP...pkvuHaBkX0BUaAuLIEALw_wcB

+ €164 aan toners en je bent klaar ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door utbone op 29-06-2020 10:00 ]

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07:58
of je print gewoon in de bibliotheek a 5 ct per pagina, nooit gezeur met printers die uitdrogen oid.
Ook laserprinters willen liever meer dan 1x per maand gebruikt worden.
Voor die 25 ct per maand die je gaat betalen aan de bieb kan je geen printer kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:05
De enkele keer dat ik wat moet printen loop ik even langs een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:42

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de Brother MFC laser printers. Mooie integratie in allerlei protocollen en door hun eigen scan2pdf2email dienst ook even makkelijk om even wat te ondertekenen en te mailen naar je zelf met een standaard profiel.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

Falcon schreef op maandag 29 juni 2020 @ 10:50:
Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de Brother MFC laser printers. Mooie integratie in allerlei protocollen en door hun eigen scan2pdf2email dienst ook even makkelijk om even wat te ondertekenen en te mailen naar je zelf met een standaard profiel.
ik heb er ook eentje staan fijn spul, demo toners hebben het bij mij een jaar volgehouden +/- zelfde volume`s qua printen als in t/s.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:09

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb er zoeentje tweedehands op de kop getikt voor een prijsje met bijna volle toner. Ben het helemaal eens met dit statement, de vlotste printer die ik tot hiertoe heb gehad (en dat zijn er wel wat, zowel dure als goedkope).

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:45

Soggy

vroemmmm

Hier idem, ik heb een printer met nog halfvolle toners van martkplaats gehaald voor € 50,-

Middels de app ook eenvoudig direct printen vanaf telefoon of tablet. Een van mijn beste aankopen van de afgelopen jaren!

If it works, tweak it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bprosman
Allereerst dank iedereen voor de suggesties. Ik ga de opties eens bekijken.
Ik heb geen ervaring met Brother printers (in het algemeen) maar de berichten hier geven me genoeg vertrouwen die eens te bekijken.

Ook bedankt voor de "bibliotheek" optie, maar helaas zit hier de bibliotheek midden in het stadscentrum. Mijn vader (80) rijdt nog wel auto maar dat is geen eenvoudige optie.

123Inkt heeft inderdaad wel hele mooie "kleine printertjes" (laser).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Ik heb ook al jaren een laser printer, Brother 2130w, de originele toners gingen bij mij zo'n 4 jaar mee en de vervanging (ook van 123inkt inderdaad) was 2 tientjes ofzo en die gaat nu mee totdat die printer de container in gaat gok ik.

Echt laser doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:24
Same, hier ook een brother laser printer.(3140-CW) Is een wifi printer. Was een showroommodel maar daardoor koste hij maar 50 euro.
Ik heb hem nu een jaar of drie. Werkt nog steeds perfect. Print er iets meer mee dan je ouders (administratie die elke maand gedaan moet worden), maar ik denk dat ik elke toner nu 1 kr heb moeten vervangen waarbij ik moet vermelden dat de eerste lichting ook showroommodellen waren, dus niet vol. Daarvoor had ik een samsung en ik moet zeggen dat een brother beter is. Snelheid van printer ligt ook hoger, maakt niet zo'n herrie maar hij is wel wat groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb hier ook zo'n Brother HL 3140-CW staan, werkt al jaren prima, inmiddels wel een nieuw setje toners moeten kopen omdat de meegeleverde leeg waren.

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Laatst online: 13:37

3raser

⚜️ Premium member

Ik heb zelf de pricewatch: Samsung Xpress C460W vanwege dezelfde reden. Ik was die cartridges helemaal zat. Dit model is niet meer te koop maar de opvolger is volgens mij de pricewatch: Samsung Xpress SL-C480 en die is wel gewoon te koop. Prima multifuntional voor een nette prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bprosman
Is er een reden bekend waarom Coolblue, Centralpoint, etc geen Samsung doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:23
Ik heb vier jaar een Samsung gehad. Prima ding. Nu een Brother, ook helemaal prima. En wij printen alleen concertkaartjes en af en toe wat documenten.
Pagina: 1