Toon posts:

Bug bij quote van later 'gekoppelde' post

Pagina: 1
Acties:

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:27
Zie deze post:
psychodude in "Coronavirus Slowchat #2"

Waarbij ik Lethalis zijn post gequote heb. Lethalis heeft terwijl ik mijn post aan het schrijven was nog een toevoeging gedaan die met zijn post gemerged is om 9:10:
Lethalis in "Coronavirus Slowchat #2"

Nadat ik mijn post gedaan heb, is mijn post eveneens automatisch een merged post geworden. Eventuele edits lijken enkel toegepast te worden op de 'laatste' post hierin.

Tijdens het schrijven van mijn post heb ik op de groene knop van nieuwe posts weergeven gedrukt, mocht dit in de bug hunt nog een rol spelen.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Ik ga er eigenlijk vanuit dat je hebt lopen prutsen op dezelfde manier als wat al jaren kan:
1: Plaats reactie
2: Zie een reden om de reactie aan te passen
3: Druk op de backknop van je browser (in plaats van op de editknop bij de reactie)
4: Kom terug bij het 'plaats reactie'-scherm waar je oorspronkelijke reactie nog is ingevuld in een scherm dat nauwelijks afwijkt van het scherm dat hoort bij wijzig reactie
5: Pas de tekst aan en plaats een nieuwe reactie terwijl je denkt je reactie aan te passen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• psychodude
Nee, direct vanaf moment van plaatsen van de reactie verscheen het in duplicaat. De gemaakte edit is geweest via de edit knop, met intentie om het duplicaat te verwijderen, maar dat werkte niet :).

• psychodude
Nee, direct vanaf moment van plaatsen van de reactie verscheen het in duplicaat. De gemaakte edit is geweest via de edit knop, met intentie om het duplicaat te verwijderen, maar dat werkte niet :).

Edit:
Nu idem dito op deze post. Lijkt mij derhalve een probleem aan mijn kant. Ergens verstuurt de browser de post dubbel lijkt het.

[Voor 25% gewijzigd door psychodude op 29-06-2020 13:13]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:01

crisp

Devver

Pixelated

"iets" in je browser zorgt er voor dat een comment dubbel gesubmit wordt oid?

Intentionally left blank

• psychodude
crisp schreef op maandag 29 juni 2020 @ 13:16:
"iets" in je browser zorgt er voor dat een comment dubbel gesubmit wordt oid?
Ja, lijkt het op. Maar niet structureel, sinds vandaag en zonder verder bij mijn weten browser aanpassing. Chrome, verder geen nieuwe plugins in ieder geval.

• Kuusje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-03 15:21
Probeer eens een andere browser of installeer Chrome opnieuw en dan één voor één plugins installeren. Niet gemeen/lullig bedoeld maar het probleem zit aan jouw kant :P

Team anti-scalp

• psychodude
Kuusje schreef op maandag 29 juni 2020 @ 15:51:
Probeer eens een andere browser of installeer Chrome opnieuw en dan één voor één plugins installeren. Niet gemeen/lullig bedoeld maar het probleem zit aan jouw kant :P
Begrijp ik. Topic kan wat dat betreft verder ook dicht. Trad gewoonweg als eerste toevallig op tijdens die post. Inmiddels ook buiten Chrome en binnen een VM. Ik denk dat mijn muis de geest aan het geven is en dubbele kliks verstuurd.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

psychodude schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:40:
Zie deze post:
Eventuele edits lijken enkel toegepast te worden op de 'laatste' post hierin.
Hoe zie je dat voor je, dan? Er zijn twee edit knoppen. Degene die bovenaan staat heeft betrekking op de eerste post. En die kan ik dus ook gewoon editen.

@crisp Zou de dubbelpost check hier niet tegen moeten beveiligen? .edit: ah nee da's vast een race condition.

[Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 29-06-2020 16:22]

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"

• psychodude
.oisyn schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:19:
[...]

Hoe zie je dat voor je, dan? Er zijn twee edit knoppen. Degene die bovenaan staat heeft betrekking op de eerste post. En die kan ik dus ook gewoon editen.
Mijn edit via wijzig in de balk bovenin werd die regel onderaan de post. Maar de insteek was ook niet zozeer om de inhoud van het bericht aan te passen, maar om het dubbele weg te halen.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

psychodude schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:22:
[...]

Mijn edit via wijzig in de balk bovenin werd die regel onderaan de post.
Dat is raar. Is dat nu nog steeds zo?

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"

• psychodude
.oisyn schreef op maandag 29 juni 2020 @ 16:23:
[...]

Dat is raar. Is dat nu nog steeds zo?
Nope, nu het door jouw bewerkte bericht gewoon ter edit, en verschijnt het ook gewoon waar verwacht.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee