Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• N1ckk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 14:45

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Topicstarter
Hoi,

Ik zoek een VOIP server of fysiek antwoordapparaat die na 3x overgaan bijv. een vooringesteld SMS’je naar de beller terug stuurt met instructies. Weet een van jullie hoe ik dat kan vinden?

met vriendelijke groet,
Nick

Alle reacties

• aawe mwan
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 22:10

aawe mwan

Wat ook leuk is:

De vraag naar dit soort features is zo klein, dat ik maar 1 bedrijf ken dat dit soort super geavanceerde antwoordapparaten maakt: Vidicode in Zoetermeer. Maar daar hangt natuurlijk een flink prijskaartje aan, dit is veel te duur om als hobby te gebruiken.

Ben je zelf in staat om iets te programmeren? (Je zit per slot van rekening op een site die "Tweakers" heet)
Dan kan je waarschijnlijk zelf wat maken op basis van Asterisk, wat "de" VoIP software is, waarmee je gemakkelijk een IVR (Interactive Voice Response) kunt bouwen. Maar dat is niet wat je vroeg.

Wat ik zelf gebruik, is dat als iemand mij belt op mijn VoIP nummer, dat dan de Fritz!box mij een pushmelding en een e-mailtje stuurt, waar het nummer van de beller in staat. Je zou zelf iets kunnen bouwen dat op basis van die melding een SMS gaat versturen.

Je zou ook nog kunnen kijken of de Android feature "standaardreacties" niet hiervoor te gebruiken is; dat zijn ook SMS'jes die verstuurd worden als je niet kunt opnemen.

老厮是麂

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True