Als Mac gebruiker hier mijn eerste Tweakers vraag. Ik probeer jaren tachtig documenten op mijn oude Mac te krijgen. Mijn broer heeft destijds een kopie van de oude documenten op zijn Synology gezet. Nu deelt hij een link via gofile.me. Als test open ik de link die hij stuurt op een oude iMac uit 2002 met Mac OS 9. In de Netscape browser. De pagina laadt aardig maar niet helemaal goed.
Wat zeer verbaast is een link onder op de pagina die verwijst naar beiman.gov.cn met een recordcode id. Even populistisch gesteld: zitten de chinezen alles op te nemen dat via Synology gedeeld wordt?!
En moet een Mac amateur daar dan achter komen op zijn bijna twintig jaar oude iMac?
Kenners, hoe zit dit? Bijgaand het screenshot, alleen de privé link bovenaan even geblokt.
Wat zeer verbaast is een link onder op de pagina die verwijst naar beiman.gov.cn met een recordcode id. Even populistisch gesteld: zitten de chinezen alles op te nemen dat via Synology gedeeld wordt?!
En moet een Mac amateur daar dan achter komen op zijn bijna twintig jaar oude iMac?
Kenners, hoe zit dit? Bijgaand het screenshot, alleen de privé link bovenaan even geblokt.
/f/image/bJHRHuwlDau3KsrbbTO57VBo.png?f=fotoalbum_large)