Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een mini itx behuizing dat een 3 slot gpu (Msi Radeon RX 5700 xt Gaming X).
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Een itx behuizing dat 3 slots heeft voor een passende GPU.
Wat is je budget?
Voor de behuizing heb ik geen limiet, zolang het geen torenhoge bedrage worden. Ik heb de net nieuwe Fractal Design Era op het oog maar die kan het volgens mij niet aan.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximaal €150?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen voorkeur, al vind ik Fractal Design vaak erg mooi!
Ik zoek een?
Een mini itx behuizing dat een 3 slot gpu (Msi Radeon RX 5700 xt Gaming X).
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Een itx behuizing dat 3 slots heeft voor een passende GPU.
Wat is je budget?
Voor de behuizing heb ik geen limiet, zolang het geen torenhoge bedrage worden. Ik heb de net nieuwe Fractal Design Era op het oog maar die kan het volgens mij niet aan.
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximaal €150?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen voorkeur, al vind ik Fractal Design vaak erg mooi!