Ik zit met een raar probleem en ik weet niet meer waar ik zoeken moet, Hopelijk hebben jullie nog een goede suggestie
In afwachting van mijn nieuwe pc had ik vast een USB gemaakt voor een clean windows install en wilde even kijken of deze goed werkte. Dus na opstarten de BIOS in en de bootvolgorde in de BIOS aangepast. Na het aanpassen van de volgorde en opslaan (save & exit) doet de PC helemaal niets meer. Bij het aanzetten van de pc gaat de boot_device_led continu groen branden en alle fans slaan aan. Na korte tijd gaan de fans van de videokaart weer uit (maar dat ligt volgens mij aan de configuratie van de videokaart zelf) en er verschijnt geen beeld of geluid of andere lichtjes op het bord.
Alle hardware met uitzondering van de videokaart,de voeding en de SSD is uit 2011, dus het kan gewoon een gevalletje domme pech zijn en dat het MoBo de geest gegeven heeft.
Relevante hardware:
Asus P8P67 moederbord
Intel I5 2500K
8gb ram
Corsair 650 watt (CX) (vervangen in 2016)
GTX 1060 6gb (vervangen in 2018)
SSD 250gb (vervangen in 2014 ofzo)
Wat ik zelf al geprobeerd heb:
-resetten van de bios met de clear bios jumper
-resetten van de bios door de batterij geruime tijd van het moederbord te halen (>1 uur)
-alle mogelijke boot devices los gekoppeld
-alle USB connecties van het moederbord gehaald (dus alleen nog de USB op de backplate actief)
-alle USB rand apparatuur los gekoppeld
-videokaart van het moederbord gehaald en weer terug gestopt
Als ik nu op start gebeurt het volgende:
-alle fans gaan draaien
-memok lampje gaat aan en weer uit (als deze blijft branden is er iets niet pluis met het geheugen)
-pc blijft draaien, maar de fans op de videokaart gaan weer uit
-geen beeld, wat ik ook probeer of hoe lang ik ook wacht
Ik weet zelf eigenlijk niet meer waar ik verder nog zoeken kan, hebben jullie nog suggesties?
In afwachting van mijn nieuwe pc had ik vast een USB gemaakt voor een clean windows install en wilde even kijken of deze goed werkte. Dus na opstarten de BIOS in en de bootvolgorde in de BIOS aangepast. Na het aanpassen van de volgorde en opslaan (save & exit) doet de PC helemaal niets meer. Bij het aanzetten van de pc gaat de boot_device_led continu groen branden en alle fans slaan aan. Na korte tijd gaan de fans van de videokaart weer uit (maar dat ligt volgens mij aan de configuratie van de videokaart zelf) en er verschijnt geen beeld of geluid of andere lichtjes op het bord.
Alle hardware met uitzondering van de videokaart,de voeding en de SSD is uit 2011, dus het kan gewoon een gevalletje domme pech zijn en dat het MoBo de geest gegeven heeft.
Relevante hardware:
Asus P8P67 moederbord
Intel I5 2500K
8gb ram
Corsair 650 watt (CX) (vervangen in 2016)
GTX 1060 6gb (vervangen in 2018)
SSD 250gb (vervangen in 2014 ofzo)
Wat ik zelf al geprobeerd heb:
-resetten van de bios met de clear bios jumper
-resetten van de bios door de batterij geruime tijd van het moederbord te halen (>1 uur)
-alle mogelijke boot devices los gekoppeld
-alle USB connecties van het moederbord gehaald (dus alleen nog de USB op de backplate actief)
-alle USB rand apparatuur los gekoppeld
-videokaart van het moederbord gehaald en weer terug gestopt
Als ik nu op start gebeurt het volgende:
-alle fans gaan draaien
-memok lampje gaat aan en weer uit (als deze blijft branden is er iets niet pluis met het geheugen)
-pc blijft draaien, maar de fans op de videokaart gaan weer uit
-geen beeld, wat ik ook probeer of hoe lang ik ook wacht
Ik weet zelf eigenlijk niet meer waar ik verder nog zoeken kan, hebben jullie nog suggesties?