Toon posts:

Samsung Ultrabooks zoeken drivers en ondersteuning

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lcanrinus
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-08-2021
Mijn vraag
Ik heb een aantal ultrabooks van Samsung en ben op zoek naar drivers hiervoor.
Iemand die weet waar je deze kunt downloaden of vinden?
Ik heb de samsung site geprobeerd maar de ondersteuning daarvandaan is miniem...

Relevante software en hardware die ik gebruik
ATIV Book NP905S3G-K02NL
Samsung NP535U3C-A02NL ultrabook

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Samsung site- Minimale ondersteuning
Samsung update via de windows store

Beste antwoord (via Lcanrinus op 28-06-2020 20:04)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:38

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Samsung Recovery CD's misschien?
Samsung Helpdesk bellen?

Heb je ergens een lijstje met de inhoud van die laptops? Want voor een bepaalde WiFi-kaart, bijvoorbeeld een 8260 van Intel, kan je de drivers gewoon bij Intel downloaden bijvoorbeeld.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Samsung Recovery CD's misschien?
Samsung Helpdesk bellen?

Heb je ergens een lijstje met de inhoud van die laptops? Want voor een bepaalde WiFi-kaart, bijvoorbeeld een 8260 van Intel, kan je de drivers gewoon bij Intel downloaden bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lcanrinus
Thnx voor de tip.
Ik had nog niet aan de helpdesk gedacht.
Helaas kreeg ik ze nu niet te pakken dus probeer het deze week nog eens.
Super idee van een lijstje dat ga ik doen. Heb je , of een ander, misschien nog suggesties waar je betrouwbare drivers kan downloaden?
Geen cringy dingen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Onder andere http://www.kcsoftwares.com/?dumo staat gelinkt via https://tweakers.net/downloads/

Maar ja, wat is "shady"? Ik gebruik ook gewoon firmwares voor bijvoorbeeld mijn router, die niet van de officiele fabrikant zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lcanrinus
Top ik ga dat proberen en van de week de helpdesk en dan kom ik hier weer terug.
Tja shady is natuurlijk een subjectief iets. ik denk dat iedereen op Tweakers wel weet wat het is...
Mij maakt origineel ook niet zo uit. maar vind het altijd lastig als een site eindigt op .rk of ch en dat soort dingen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:59
Lcanrinus schreef op zondag 28 juni 2020 @ 19:12:
Ik heb een aantal ultrabooks van Samsung en ben op zoek naar drivers hiervoor.
Welke mis je nu dan, en voor welk besturingssysteem ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lcanrinus
Basically alles nog.
Voor windows 10 64-bit maar alleen een enkele van windows waren geïnstalleerd.
Ik heb nu met samsung Update toch iets meer resultaat. Ik weet niet waarom.
Ik kreeg eerst een melding dat hij mijn apparaat niet herkende na het invoeren van het typenummer handmatig heeft hij hem toch gevonden. Ik wacht nog rustig maar super bedankt al zover.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:43

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb de titel aangepast van Asus Ultrabooks naar Samsung Ultrabooks.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lcanrinus
Dankjewel, ik heb een aantal asus bookjes ook nog en ik blijf ze voor een of andere reden door elkaar gooien.
Zou wel door de hitte komen... Samsung update heeft de truc gedaan. Wat mij betreft kan het dicht.
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee