Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:32
Beste Tweakers,

ik speel momenteel een flinke portie oldschool runescape en deze game is nogal laag in pixelformaat. Ik prefereer de originele manier van spelen en hiervoor schaalde ik mijn macbook altijd naar de laagste resolutiestand. Nu ik meer thuis ben ivm de pandemie speel ik meer op mijn pc, deze heeft een monitor met een resolutie van 2560x1440p. Het spel is hierop veel te klein omdat de pixels kleiner zijn en hierom wilde ik mijn monitor naar 720p schalen (het betreft een mg279q van asus). Echter als ik dit doe dan krijg ik een onverwachts resultaat, namelijk ipv dat hij van elke pixel van een 720p scherm 4 pixels maakt, wordt het hele boeltje een vage bedoeling.

Ik heb gelezen dat dit anti-aliasing kan zijn, maar ik weet niet of en hoe ik dit aan zou kunnen passen.

alvast dank voor uw hulp!

(ik draai windows 10 en heb een gtx 1080ti)

edit: oldschool runescape is een windowed desktop app, een lagere resolutie ingame is niet wat het hier betreft, maar een lagere resolutie van de monitor is wat hier nodig is.

[ Voor 9% gewijzigd door doebbalapoent11 op 28-06-2020 19:00 ]

Ryzen 5 7600x | RX 9070 XT Red Devil | Lian Li O11 Vision

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:48

Pindamann

Human

Ik denk dat je moet zoeken naar 'integer scaling' dat is een feature die specifiek hiervoor zou moeten helpen

9800X3D | 3070