Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Facebook pagina eigenaar van een bedrijf

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chay123
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 28-06-2020
Goedemiddag,

Ik probeer mijn Facebook pagina te linken aan mijn instagram pagina.
Ik krijg hierbij een melding dat de Facebook pagina die ik probeer te gebruiken al in het bezit is van een ander bedrijf. Hoe kan ik zien welk bedrijf dit is?

Ik ben zelf beheerder van de facebook pagina die ik wil koppelen en ik heb het wachtwoord van de Instagram pagina.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Alle reacties

• Marlie19901997
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 09-07-2020
Heb je dit al op kunnen lossen? Ik heb precies hetzelfde probleem. De eigenaar van mijn zakelijk Facebook pagina is de automatisch gegenereerde pagina onder dezelfde naam. Terwijl ik wel op mijn persoonlijke account beheerder ben.

Ik durf de eigenaar pagina ook niet te verwijderen, omdat ik dan bang ben dat de zakelijke pagina ook wordt verwijderd.

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18-06 16:17
Al contact gehad met Facebook? Lijkt mij de eerste stap om te doen.

• DarkAllMan
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 18-06 11:16
Ik heb hetzelfde.
De business account is gehacked en overgenomen.
Via de business manager kun je op het vraagteken contact opnemen met facebook.

[Voor 60% gewijzigd door DarkAllMan op 18-08-2020 11:12]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True