Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Belangrijk om te delen: knip scammer oplichter

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janssen33
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 28-06-2020
Dit moet gedeeld worden zodat er niet nog meer mensen opgelicht worden door *knip* uit Zweden.

Via Blocket.se (zweedse marktplaats) heb ik van hem een hifi product gekocht, maar nooit gekregen. Veel geld voor betaald, direct overgemaakt naar zijn rekening. Achteraf heel stom van mezelf. Knip heeft geen bewijs van versturen getoond, alleen maar zoete praatjes. Op een gegeven moment ook geld terug beloofd, maar dat heb ik nooit ontvangen. Ik heb aangifte gedaan bij de Zweedse politie en van hen begrepen dat ik helaas niet de eerste ben geweest die door *knip* is opgelicht. Enige manier om dit te stoppen is het verspreiden van hun namen en te waarschuwen voor deze mensen. Je bent je geld kwijt als je iets bij ze koopt en direct overschrijft. Gebruik in ieder geval paypal voor goederen als je toch echt geloofd in zijn zoete praatjes, dan kun je altijd een claim indienen.

*knip*

[Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 28-06-2020 12:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:En daar is het forum niet voor bedoeld.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True