Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een upgrade van mijn videokaart. Ik heb op dit moment een GTX 1050 ti.
Deze werkt op zich prima voor de meeste games, maar de wat nieuwere games (bijvoorbeeld AC Origins) heeft hij wat moeite mee.
Ik ben dus op zoek naar een upgrade. Ik zat zelf te denken aan een GTX 1060 of een GTX 1660.
Ik kon van iemand deze overnemen:
Maar ik kom erachter dat deze niet in mijn kast past, hij is te breed
. Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n trek om een nieuwe kast te kopen en daar alles naar over te plaatsen en hij bevalt verder prima. Merk van de kast weet ik niet, hij is ongeveer 13 centimeter breed. Zijn hier bepaalde standaarden voor, waar ik in de pricewatch op kan filteren?
Ik ben dus op zoek naar een videokaart die een wat kleinere formfactor heeft. Er zijn echter zoveel varianten op de verschillende GTX kaarten dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb ook het liefst een wat stillere variant. Die van mij nu heeft 1 fan, waarvan ik de snelheid niet kan aanpassen. Hij maakt constant vrij veel geluid.
Wat is je budget?
Ongeveer €200. Het liefst nieuw, eventueel tweedehands.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kijk naar Nvidia, omdat ik deze wat beter ken. Een AMD is wat mij betreft ook prima, maar al de types van die kaarten zeggen me helemaal niks en volgens mij gebruiken deze meer stroom. Mijn voeding kan 450W aan.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is een wat verouderd systeem, maar alle onderdelen doen het nog prima. Ik vervang graag alleen de videokaart.
Hebben jullie suggesties wat qua prijs/kwaliteit een mooie upgrade zou kunnen zijn? Maakt de fabrikant voor de videokaart nog veel uit (MSI, ASUS etc.)?
Ik ben op zoek naar een upgrade van mijn videokaart. Ik heb op dit moment een GTX 1050 ti.
Deze werkt op zich prima voor de meeste games, maar de wat nieuwere games (bijvoorbeeld AC Origins) heeft hij wat moeite mee.
Ik ben dus op zoek naar een upgrade. Ik zat zelf te denken aan een GTX 1060 of een GTX 1660.
Ik kon van iemand deze overnemen:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 464,15 | € 464,15 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 464,15 |
Maar ik kom erachter dat deze niet in mijn kast past, hij is te breed
Ik ben dus op zoek naar een videokaart die een wat kleinere formfactor heeft. Er zijn echter zoveel varianten op de verschillende GTX kaarten dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb ook het liefst een wat stillere variant. Die van mij nu heeft 1 fan, waarvan ik de snelheid niet kan aanpassen. Hij maakt constant vrij veel geluid.
Wat is je budget?
Ongeveer €200. Het liefst nieuw, eventueel tweedehands.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kijk naar Nvidia, omdat ik deze wat beter ken. Een AMD is wat mij betreft ook prima, maar al de types van die kaarten zeggen me helemaal niks en volgens mij gebruiken deze meer stroom. Mijn voeding kan 450W aan.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is een wat verouderd systeem, maar alle onderdelen doen het nog prima. Ik vervang graag alleen de videokaart.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7 3770 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Asus P8B75-M LX | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance Pro CMY16GX3M2A1600C9B | € 102,85 | € 102,85 |
1 | Voedingen | Sharkoon SilentStorm SFX Bronze 450W | € 55,79 | € 55,79 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 158,64 |
Hebben jullie suggesties wat qua prijs/kwaliteit een mooie upgrade zou kunnen zijn? Maakt de fabrikant voor de videokaart nog veel uit (MSI, ASUS etc.)?