Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

originele Wii spel werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djtrix
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 28-06-2020
Mijn vraag

originele just dance DVD wil ik op pc zetten en dan op HD schijf te zetten.

met welke programma kan in WII spellen lezen / branden en dan overzetten op HD wii?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik vermoed dat Nintendo het allemaal niet zo leuk vind als je originele spellen gaat kopieren / branden / overzetten.

Weet ook niet precies wat je nu verwacht maar kan je eventueel je vragen niet via https://www.nintendo.nl/S...tactgegevens-1106389.html proberen beantwoord te krijgen?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djtrix
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 28-06-2020
Als ik het originele spel in mijn wii stop geeft hij aan dat ik hem moet updaten. Echter ik begrijp dat de kans is dat mijn hardeschijf dan geblokkeerd wordt. dit wil ik voorkomen. mijn gedachte is als ik de originele schijf op mijn harde schijf krijg dan zou dit geen probleem moeten geven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als de originele het niet doet, omdat er bijvoorbeeld een kras op zit, is het maken van een image ervan ook niet echt een vruchtbaar iets, doordat je dan de fout in de disc ook krijgt.

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 13:36

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Wii (en Gamecube) discs gebruiken een andere standaard (niet de dvd standaard zoals ps2 en xbox/x360) en kunnen met een normale dvd lezer niet gelezen worden. Hoe spellen meestal gekopieerd worden is met een originele Wii met een homebrew app die de data naar een usb-hdd of netwerklocatie stuurt.

Maar je kopie op harde schijf zal waarschijnlijk dezelfde update melding geven. Als je echt niet wilt updaten maar het spel wel wilt spelen kun je een 2e Wii kopen op marktplaats (25,-) of emuleren op pc (4k 60fps mogelijk :D afhankelijk van je pc)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 00:01

g0tanks

Moderator CSA
djtrix schreef op zondag 28 juni 2020 @ 12:04:
Als ik het originele spel in mijn wii stop geeft hij aan dat ik hem moet updaten. Echter ik begrijp dat de kans is dat mijn hardeschijf dan geblokkeerd wordt. dit wil ik voorkomen. mijn gedachte is als ik de originele schijf op mijn harde schijf krijg dan zou dit geen probleem moeten geven.
Dus het spel werkt wel en je titel klopt niet?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mathias82
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 18-06 12:29
djtrix schreef op zondag 28 juni 2020 @ 12:04:
De enige reden dat je WII zou bricken bij een update is omdat je hem "gemod" hebt. Als je Priiloader geïnstalleerd hebt kan je daar de disc updates blokkeren.
Het uitlezen van een WII DVD op PC lukt enkel met sommige oude DVD-readers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 19:55

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dit soort duistere zaken zien we liever niet op Tweakers.net.

We salute the rank, not the man.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True