Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Pauze TV op smarttv met HDD

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuuT
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 12-02 16:17
Hallo, ik heb sinds kort een Sony https://tweakers.net/pric...9005-zwart/specificaties/ SmartTV. Ik had deze eerst via netwerk aangesloten op een mediabox van TriNed (glasvezel) waarmee ik kon opnemen en terugkijken. Ik moest hierbij echter continu wisselen van afstandsbediening en moest zappen met de TriNed AB. Ik wil echter volledig gebruik maken van de afstandsbediening van de TV.

Ik heb daarom een externe WD Elements 1 TB HDD aangesloten op de speciale voor HDD compatible USB poort. De TV herkent de HDD en ik kan probleemloos programma's opnemen. De TV is nu rechtstreeks via coax aangesloten en zappen en alle functies werken nu probleemloos via de AB van de TV.

Het lukt me echter niet om de live TV te pauzeren. Ik had verwacht dat dit nu ook wel zou kunnen...

Kan iemand me uitleggen of ik iets vergeten ben of is dit met een externe HDD niet mogelijk?

Bvd,
LuuT

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18-06 09:18
Zit geen timeshift functie op de tv als ik het zo lees.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuuT
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 12-02 16:17
Ja klopt. Door jouw antwoord ben ik verder gaan zoeken. Het is een Android TV en blijkbaar heeft deze idd geen timeshift functie. Een workaround is het eerst opnemen van het programma en daarna alsnog pauzeren en spoelen. Het werkt maar is behoorlijk omslachtig...

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True