eerste pc upgrade!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponaniempje
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 23-08-2020
ik wil mijn pc gaan upgraden maar weet niet welke onderdelen passen en welke niet.

ik heb deze pc: https://www.remarkt.nl/de...Or52bDT6UDPYaAnHQEALw_wcB en ik heb daarbij 240 extra ssd bij voor windows

ik dacht dat ik de ram naar 2x8 kon upgraden en de videokaart misschien naar een gtx1650

maar ik weet niet welke onderdelen passen en daarbij zou ik het fijn vinden als jullie helpen.
en zijn de games die ik speel (scgo apex legends en minecraft)dan sneller?

mijn budget is ongeveer 200 euro

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je wil upgraden maar weet niet of je spellen dan sneller worden; onder andere op Youtube (en andere sites) kan je video's en reviews terugvinden of (bijvoorbeeld) een GTX1650 sneller werkt in bepaalde spellen dan de videokaart die je nu hebt.

Andersom; puur op de URL (en ik klik niet eens door), en je posthistorie, ben je al bijna 6 maanden een budget van 800 Euro te weten reduceren tot 200 Euro en/of geen interesse gehad om vast onderzoek te doen naar onderdelen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponaniempje
oke bedankt!!

ik heb in die 6 maanden inderdaad niks gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ponaniempje schreef op zondag 28 juni 2020 @ 08:45:
ik heb in die 6 maanden inderdaad niks gedaan...
Vriendelijk advies: dan zou ik daar eens mijn zondag mee gaan vullen; het onderzoeken van wat er wel/niet kan en compatible is met je Dell.

Het is ook best normaal op Tweakers dat je bij een topic, en zeker voor het aanschaffen van onderdelen / PC's, eerst zelf wat onderzoek doet en dat ook post "wat" je hebt gevonden, "waar" je vragen over hebt en "waarom" je bepaalde spulen hebt uitgekozen.

Aangezien PC's geen standaardwerk zijn en je stelt bijvoorbeeld de vraag "welke GPU van 150 moet ik kopen", kan je 30 verschillende antwoorden krijgen waar je alsnog geen steek wijzer van wordt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponaniempje
dat zal ik zeker doen!

dat wist ik niet.

dat snap ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:37
Je kan wel met zo'n vraag naar de MediaMarkt gaan, die helpen je graag verder.
Scheelt je 2 dingen: je hoeft zelf niets uit te zoeken en je weet zeker dat je teveel betaald hebt.
Pagina: 1