:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qawt73DAchaDBLut1gv5vZYy.jpg?f=user_large)
Ik heb dus drie jaar geleden een Acer Predator G7710 Sharpshooter verkregen met de volgende specs:
CPU: i7-940 2.93Ghz
GPU: 2x Nvidia GeForce GTX260
RAM: 12 GB DDR3
HDD: 2 TB
Voeding: Delta GPS-750AB A
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag League of Legends met 60+ fps willen opnemen(OBS). Daarnaast zou het ook wel fijn zijn om hedendaagse games redelijk te kunnen runnen. Ik zal er alleen games op spelen die geen console exclusives zijn, heb de consoles zelf namelijk hier liggen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb er wel ongeveer €900 over voor de resterende onderdelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De kast, ik vind die zo vet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe GPU, dat is zeker. Daarnaast start de PC wel sloom op en functioneert ook redelijk traag op Windows 10, dus een SDD zou wel fijn zijn. Hoeft niet erg veel ruimte te hebben. Alleen mijn OS en gedownloade programma’s moeten erop. Alle andere downloads komen op de 2x 1 TB HDD’s. Ik vraag me af of dit wel gaat passen, 2x een HDD en 1x een SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het maakt niet uit zolang het maar gewoon de prestaties levert die ik wil.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het hoeft niet stil te zijn, maar bij opnames etc moet je het niet kunnen horen draaien. Ik snap dat dit ook aan de microfoon ligt, maar een Tesla of een Dodge Challenger in je kast geeft ook wel verschil.
Ik zou er graag een wifi-kaart in willen doen, maar is een wifi-usb misschien niet handiger?
Wil de aankomende 3-5 gewoon normaal kunnen gamen zonder een component te hoeven upgraden.
Ga je overklokken?
Nee, ondanks dat het volgens mij relatief veilig is, wil ik mijn componenten zolang mogelijk mee kunnen nemen, vooral aangezien ik dus alles in stappen upgrade.
Wat verwacht je van ons?
Om te helpen of het allemaal wel in het systeem gaat passen. Daarnaast vraag ik me af of ik een goedkopere/stillere voeding en goedkoper moederbord kan vinden.
Advies over de wifi, is een kaart of usb beter? Waar zou ik dan moeten letten op de aanschaf hiervan?
PC-build zoals ik hem nu voor ogen heb:
Onderdelen die ik al heb:
Case: Acer Aspire Predator G7710 Sharpshooter
HDD: 2x 1 TB
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X Boxed | € 208,- | € 208,- |
| 1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus Max | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil RX 5700 XT | € 459,- | € 459,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Whisper BWG450M | € 78,42 | € 78,42 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 120GB | € 23,52 | € 23,52 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 945,79 | ||
[ Voor 8% gewijzigd door RazorMaron op 29-06-2020 02:02 ]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
:strip_exif()/f/image/fhMafpgyQXmxHTrhSGChuL6l.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Ab3yZgjtV0b3cw7o1v5is8Q6.jpg?f=fotoalbum_tile)