Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Dahua HFW4200SP tot leven wekken ?

Pagina: 1
Acties:

• Noppesnada
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21:20
Ik heb van het werk een defecte Dahua DH-IPC-HFW4200SP-0360B meegekregen aangezien deze helemaal niets meer doet en vervangen is door een nieuw model.

Ter info, de camera is een paar jaar oud, altijd via POE aangesloten geweest en doet nu helemaal niets meer, zowel niet over POE als via 12V.

Deze heb ik vandaag gedemonteerd om eens te bezien of ik hem weer aan de gang kan krijgen en of er een duidelijke oorzaak aan te wijzen is.

Bij demontage viel me op dat een systeembordje aanslag had waar aan de andere zijde een capacitor zit. Deze staat verder niet bol, maar zit wel dicht in de buurt van de voedingsaansluiting.

Zou dit het probleem kunnen zijn ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Zo te zien is die verkleuring door een handmatige soldering, terwijl de rest machinaal gedaan is. Dat is dus geen reden waarom je nu een defect hebt.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21:20
Die verkleuring was een beetje vettig/vochtig en heb ik kunnen verwijderen. Ik weet dat die dingen wel eens lekken en als dat de fix zou zijn was het eenvoudig.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True