Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

review verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 623 views

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nympho
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-06 10:51
Bij een tweaker een advertentie gezien met een gratis Creative geluidskaart.
Ik heb hier naar gevraagd en hier is dit nu op geëindigd (zie beoordeling); gallery: Nympho
Ik wil deze graag laten verwijderen, want dit is door de persoon gewoon miscommunicatie en dan krijg ik het te verduren na uitleg en dan zo`n beoordeling? [

Geen integrale discussie

The end dacht ik, tot ineens er een beoordeling omhoog kwam.
Toen schoot het gal in me en ipv dat eruit gooien, kom ik dit hier neer zetten.
Ik ga niet met zo`n iemand in overleg die iets toont wat niet mis is.
Willen de moderators dit niet verwijderen ivm allerlei regels, so be it, maar dan krijgt diegene er ook een van mij en die gaat echt niet mals zijn.
Dus ik hoop echt dat men hier iets aan kan doen, want kinderachtig is dit 100% en men probeert over mijn goede intentie, iets minderwaardig te typen, over iets wat normaal in overleg zou kunnen en ik heb geen probleem met verzend kosten te dragen voor mijn project, maar dat zo iemand zo denkt, tja daar kan ik niets aan doen, maar wel aan die review.

[Voor 52% gewijzigd door Microkid op 27-06-2020 22:52]

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10-01 17:43

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Wacht even, iemand biedt wat gratis aan en jij wil laten meebetalen en vindt het raar dat je zo een review krijgt....

Sorry, maar bij de suggestie van meebetalen had ik al zo iets....

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Nympho
Wim-Bart schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:03:
Wacht even, iemand biedt wat gratis aan en jij wil laten meebetalen en vindt het raar dat je zo een review krijgt....

Sorry, maar bij de suggestie van meebetalen had ik al zo iets....
Wel goed lezen, ik deed een voorstel, dan kan men normaal reageren en nee op zeggen, niet op die manier en dan niet zo`n review, ik ben zeker niet de moeilijkste.

[Voor 3% gewijzigd door Nympho op 27-06-2020 21:11]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10-01 17:43

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Nympho schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:08:
[...]

Wel goed lezen, ik deed een voorstel, dan kan men normaal reageren en nee op zeggen, niet op die manier en dan niet zo`n review, ik ben zeker niet de moeilijkste.
LOL, dat je al denkt om het voorstel te doen. Wanneer ik de verkoper was geweest had ik de kaart in tweeen gehakt, foto gemaakt tijdens het dumpen in de kliko en dat was mijn reactie geweest.

Heb in verleden wel eens spul veels te goedkoop aangeboden op o.a. Marktplaats, en wat mensen dan allemaal denken te kunnen eisen....

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 11:01
Als je wil kan ik de 50/50 kosten meedragen en een brievenbuspakketje valt nog te overzien (€5)
Dat vind ik ook nogal een vreemde bewoording. Alsof je hem een gunst doet. Vind het niet zo gek dat hij dan wat fel reageert.
Ik heb standaard 3 opties om de verzendkosten te dragen (zelf, 50/50 of pure donatie).
Maar ik weet genoeg als je al zo reageerd
Gelieve mij ook niet te contacteren met zo`n instelling.
Waar denk je dat al die verzendkosten vaak vandaan komen? 2x p/wk x 52weken/jr= €754 p/jr
Uit mijn eigen zak en dan ga jij miepen dat ik je een voorstel doet van 50/50 en dan nog om €2,50?
Bekrompen ben je en je staat nu op mijn zwarte lijst, zeker na je commentaar.
Dat is natuurlijk ook een vrij idiote reactie. (helemaal als iemand iets gratis weggeeft!)

Maar voor zo ver ik weet mag je de berichten hier niet zo neerzetten, en mogen er geen reviews gedaan worden als er geen overeenkomst is.

[Voor 15% gewijzigd door WEBGAMING op 27-06-2020 21:18]

• Nympho
Wim-Bart schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:14:
[...]

LOL, dat je al denkt om het voorstel te doen. Wanneer ik de verkoper was geweest had ik de kaart in tweeen gehakt, foto gemaakt tijdens het dumpen in de kliko en dat was mijn reactie geweest.

Heb in verleden wel eens spul veels te goedkoop aangeboden op o.a. Marktplaats, en wat mensen dan allemaal denken te kunnen eisen....
Ik koop niets, men bieds iets gratis aan, waar ik op reageer voor mijn project.
Dan maakt me niks uit hoe die kaart bij me komt, maar wel in goed overleg, dat ik dat voorstel heb gedaan ipv de 3 opties, dat kan ik me nog indenken dat ik er fout in zit, maar dan nog, normaal reageren is toch geen probleem en dan zo`n kinderachtige beoordeling plaatsen, tja ik betaal al die onkosten uit me eigen zak en ga mij niet neer laten sabelen, omdat men of iets niet vat en niet goed overlegt, maar dat is niet mijn fout, ik ben heel duidelijk waar ik het voor vraag en ook in dat blog ervan staat iets over kleine zaken.
Maar voor een klein deel steek ik de hand in eigen boezem, ik draag wel mijn verantwoording, dus ik had ind ipv 50/50, de 3 opties kunnen geven en kijken waar de berichten dan op eindigen. Maar vor de rest is het een zeer kinderachtig gedrag, overleg is normaal en kan in goede banen geregeld worden, maar als je dan al zo1n atwoord krijgt, tja, rest is historie

• Nympho
WEBGAMING schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:14:
[...]

Maar voor zo ver ik weet mag je de berichten hier niet zo neerzetten, en mogen er geen reviews gedaan worden als er geen overeenkomst is.
En daar gaat het me nu om, dat hij niet wil overleggen ivm miscommunicatie, daar kan ik me nog wat bij indenken, maar dan die zeer kinderachtige review neerzetten, tja dan klopt er toch echt iets niet, ongeacht dat ik ind beter de 3 opties had kunnen geven, maar hoe je het wend of keert, overleggen is een must, zeker als ik of een ander iets niet vat.

[Voor 16% gewijzigd door Nympho op 27-06-2020 21:33]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:30
Iemand biedt iets gratis aan en dan ga jij nog proberen om hem vervolgens voor de helft van de verzondkosten op te laten draaien. :? Als je nou had gezegd "het is misschien een beetje brutaal maar..." dan was het nog te behappen, maar dit is gewoon een hele vreemde manier van communiceren.

Blijkbaar niet de bedoeling om hier als derde partij te reageren. Excuus.

[Voor 12% gewijzigd door Emgeebee op 27-06-2020 21:48]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21-06 20:06
Nympho schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:24:
[...]

dus ik had ind ipv 50/50, de 3 opties kunnen geven en kijken waar de berichten dan op eindigen.
Die 3 opties geven is geen betere optie. Hij geeft het product gratis weg, het minste wat jij volgens mij kunt doen vanaf jouw kant is de verzending op je nemen. Of dat nou is door het zelf op te halen, of de verzendkosten volledig te betalen, dat doet er niet toe.

Maar ik vind het heel bijzonder dat je verontwaardigd bent dat je "Hey, je geeft een gratis product weg, als je wilt kan je me €2,50 betalen om de verzendkosten deels te dekken" niet in goede aarde viel. En dan als 'oplossing' benoemen dat je ook de keuze had kunnen geven om de ander de volledige verzendkosten te laten betalen, of helemaal niet :X

Maar je hebt geluk dat als er geen overeenkomst was, dat een review dan ook niet is toegestaan. Dus de review zal hoogstwaarschijnlijk verwijderd worden, waarmee jij krijgt wat je wilt. Maar geheel eerlijk vind ik dat eigenlijk niet.

En ik snap best dat jij het product voor een goed doel wilt gebruiken, maar dat doet er wat mij betreft niet toe. Door het product überhaupt gratis weg te willen geven is hij al onbaatzuchtig bezig, daar probeer jij nog meer uit te halen dan behoorlijk is.

[Voor 0% gewijzigd door Hahn op 27-06-2020 21:59. Reden: Mag niet reageren, stoute Hahn]

The devil is in the details.

• Prx
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16:33

Prx

⭐⭐⭐⭐⭐

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.
Zou dus even stoppen met reageren allen. :)

• Nympho
Michielgb schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:40:
Iemand biedt iets gratis aan en dan ga jij nog proberen om hem vervolgens voor de helft van de verzondkosten op te laten draaien. :? Als je nou had gezegd "het is misschien een beetje brutaal maar..." dan was het nog te behappen, maar dit is gewoon een hele vreemde manier van communiceren.
Hand zit ook deels in mijn eigen boezem en ik draag die verantwoording dat ik daar een fout gemaakt hebt, maar men kan normaal iets dan zeggen, ook een nee had ik netjes beantwoord. Daarom is het jammer dat iemand zo erg reageert, zonder verder te overleggen of gewoon keihard nee te zeggen, maar op deze manier converseren is dan fout.
Ik heb daar ook verder geen probleem mee, daar draag ik mijn verantwoording dat ik een foutje gemaakt heb, maar dan een beoordeling neerzetten?

• Nympho
Prx schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 21:44:
[...]

Zou dus even stoppen met reageren allen. :)
thnx d:)b

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Het blijft toch erg moeilijk voor velen om niet te reageren in dit soort topics, terwijl dit al jaar en dag bekend is.

Aangezien er geen transactie was, is de beoordeling bij deze verwijderd.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True