Ik heb net AQ gedowned en heb het weleens gedaan. Kan iemadn mij wat tips geven. En wie speelt het zowiezo nog??
AQ2 tips: speel rustig... en urban roeleert
heb het jaren geleden gespeeld.. toen was ik 11, nu 13
www.telefragged.com keje hem neerhalen
heb het jaren geleden gespeeld.. toen was ik 11, nu 13
www.telefragged.com keje hem neerhalen
Teamjungle roels, die bomen waar je over heen kan jumpen ook.
Ook leuk: knife-only of fistfight, da's echt lachen
Ook leuk: knife-only of fistfight, da's echt lachen
action quake 2 roelt, maar heb je counter-strike al eens geprobeerd? Zelfde engine, betere graphics
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Ik speel t nog
, en t roelt veel harder dan counter-strike ofzo
. Hmm tips. tja, ga niet campen, want daar hebben de meeste aq2-ers een hekel aan
zet re dan ook bij dat de gameplay heeeeeeel abders isOp woensdag 08 augustus 2001 01:44 schreef Reefer het volgende:
action quake 2 roelt, maar heb je counter-strike al eens geprobeerd? Zelfde engine, betere graphics
ik zit te wachten op de eerste beta van Actuin Unreal Tournament
Action Half life hebben ze helemaal vernaggeld, beta 4 is helemaaal niet zo leuk als beta 3
weet nei wat er is gebeurd, maar de hele feel is veranderd
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
half-life is q1 enigine based (30% van die code over btw) en niet iedereen wil je Counter-strike bandwagon joinen hoor...Op woensdag 08 augustus 2001 01:44 schreef Reefer het volgende:
weet je dat wel zeker? ik dacht based op de q2 engine, maarja dat zal dan welOp woensdag 08 augustus 2001 10:02 schreef GummiEnte het volgende:
[..]
half-life is q1 enigine based (30% van die code over btw) en niet iedereen wil je Counter-strike bandwagon joinen hoor...
anywho....welke bandwagon?
en imo AQ2==DOOD
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Half-Life (en dus CS) is gebaseerd op de Q2 engine, zeker weten!Op zaterdag 11 augustus 2001 21:34 schreef Reefer het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker? ik dacht based op de q2 engine, maarja dat zal dan wel
anywho....welke bandwagon?
en imo AQ2==DOOD
En ja, CS roeld best wel ja
Fear My MP5 Skillz !!!
Verwijderd
if AQ2==dood then CS==doodOp zaterdag 11 augustus 2001 21:34 schreef Reefer het volgende:
[..]
blààt
en imo AQ2==DOOD
Action Quake 2 is alive and kicking some serious ass...
Verwijderd
Zucht, altijd weer hetzelfde verhaal. Ik snap eigenlijk niet hoe dit misverstand is gekomen. Half-life (== CS) is dus gebaseert op de Quake 1 engine. Hier is vervolgens flink aan geknutseld en tadaa, Half-life is geboren. Met andere woorden, GummiEnte heeft voor 100% gelijk.Op zaterdag 11 augustus 2001 21:37 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Half-Life (en dus CS) is gebaseerd op de Q2 engine, zeker weten!
Sleutelen aan de Q1 engine geeft de Q2 engine. HL is dus gebaseerd op een combinatie van de Q1 en de Q2 engine. Na wat speurwerk kwam ik tot deze informatie:Op zaterdag 11 augustus 2001 21:56 schreef ds het volgende:
[..]
Zucht, altijd weer hetzelfde verhaal. Ik snap eigenlijk niet hoe dit misverstand is gekomen. Half-life (== CS) is dus gebaseert op de Quake 1 engine. Hier is vervolgens flink aan geknutseld en tadaa, Half-life is geboren. Met andere woorden, GummiEnte heeft voor 100% gelijk.
Dus ik denk dat het te kort door de bocht is om te zeggen dat het alleen een aangepaste Q1 engine is. De Q2 engine is zeker van invloed geweest.Half-Life is a first-person shooter being developed by Valve Software. Valve will be using the Quake\Quake 2 graphics engine for this game, and expect to release it in November of 1997. Sierra On-Line will be the exclusive publisher and distributor of Half-Life.
The story behind Half-Life is a twist on a now familiar theme:
----------------
Using a heavily modified Quake engine, Half-Life pulls you, a young research associate named Gordon Freeman, in the AML (Anomalous Materials Laboratory
--------------
Quake1, Quake2, Half-Life, and Quake 3 all use the same engine, they are all very different, but that is because they are all modified to suit the developers' needs. NOTE: this is no opinion, or guess, but a fact.
--------------
Quake 1 uses *.mdl files, Quake 2 uses *.md2 Guess what Half-Life uses? yep, *.mdl
--------------
Quake 2 was a re-written Quake clone. It even states in the Half-Life manual: "25% Quake 2 engine, 75% Versa-Life engine.
Pagina: 1