Hi!
Ik help een medetweaker met het samenstellen van een nieuwe game PC. Ik vind het altijd wel fijn om het hier even ter controle te plaatsen. Mogelijk zie jij nog iets wat niet klopt of wat mogelijk beter kan! Ik ben benieuwd
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen! Vooral iRacing, CoD:MW en Hearthstone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 750 en 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Buitenom het scherm en toetsenbord/muis gaat er niks mee naar het nieuwe systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1TB opslag is wel een harde eis, voor de rest moet het de bovenstaande games en games in het algemeen goed kunnen draaien.
Ga je overklokken?
Nee, daar zal geen sprake van zijn!
Wat verwacht je van ons?
Puur een extra controle! Wat kan er eventueel beter aan de onderstaande build? Kunnen we wellicht nog iets besparen of waar juist niet?
Ik help een medetweaker met het samenstellen van een nieuwe game PC. Ik vind het altijd wel fijn om het hier even ter controle te plaatsen. Mogelijk zie jij nog iets wat niet klopt of wat mogelijk beter kan! Ik ben benieuwd
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen! Vooral iRacing, CoD:MW en Hearthstone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 750 en 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Buitenom het scherm en toetsenbord/muis gaat er niks mee naar het nieuwe systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1TB opslag is wel een harde eis, voor de rest moet het de bovenstaande games en games in het algemeen goed kunnen draaien.
Ga je overklokken?
Nee, daar zal geen sprake van zijn!
Wat verwacht je van ons?
Puur een extra controle! Wat kan er eventueel beter aan de onderstaande build? Kunnen we wellicht nog iets besparen of waar juist niet?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | Moederborden | MSI B450M-A PRO MAX | € 68,55 | € 68,55 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 245,63 | € 245,63 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 64,86 | € 64,86 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 65,90 | € 65,90 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 76,- | € 76,- |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 101,58 | € 101,58 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 787,52 |