Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

hoe start een voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

Vraag

• merk1234
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 27-06-2020
ik heb een pc gebouwd en nu heb ik een voeding gekocht die kapot is waarschijnlijk. ik heb de cooler master mwe 650 maar als hij stroom heeft gaat hij niet aan . iemand een idee hoe?

Alle reacties

• Djordjo
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
Wat heb je op dit forum al gevonden? Je bent vast niet de eerste waarbij een zelfbouw-pc niet direct werkt.

• Jordy_413
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 08:34
De voeding staat aan?

• merk1234
Djordjo schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 09:34:
Wat heb je op dit forum al gevonden? Je bent vast niet de eerste waarbij een zelfbouw-pc niet direct werkt.
nog niks maar als me voeding het niet doet krijg ik toch nieuwe?

• merk1234
ja, ik heb hem ook weer uit me pc gehaald en toen aan gezet, doet het niet

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 11:18
Een voeding gaat pas aan als die het signaal van het moederbord krijgt dat die aan moet gaan. Door de knop achterop de voeding gaat de voeding in standby en geeft alleen de +5VSB stroom. De fan van de voeding gaat dan niet aan.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11:26

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

@merk1234 Je hebt nu 5 topics geopend die allemaal uitblinken in one-liners en geen enkele inzet vanuit je zelf. Zo werkt het hier niet. Tweakers is geen helpdesk. Je zal echt zelf op onderzoek moeten.
Begin dus eerst eens om de FAQ door te nemen en open dan gerust een nieuw topic. Daarbij verwachten we wel dat je dus eerst zelf gezocht hebt, zaken geprobeerd hebt en ook duidelijk aangeeft hoe en wat enz.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True