ik heb een pc gebouwd en nu heb ik een voeding gekocht die kapot is waarschijnlijk. ik heb de cooler master mwe 650 maar als hij stroom heeft gaat hij niet aan . iemand een idee hoe?
Vraag
Alle reacties
Wat heb je op dit forum al gevonden? Je bent vast niet de eerste waarbij een zelfbouw-pc niet direct werkt.
nog niks maar als me voeding het niet doet krijg ik toch nieuwe?Djordjo schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 09:34:
Wat heb je op dit forum al gevonden? Je bent vast niet de eerste waarbij een zelfbouw-pc niet direct werkt.
ja, ik heb hem ook weer uit me pc gehaald en toen aan gezet, doet het nietJordy_413 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 09:35:
De voeding staat aan?
Een voeding gaat pas aan als die het signaal van het moederbord krijgt dat die aan moet gaan. Door de knop achterop de voeding gaat de voeding in standby en geeft alleen de +5VSB stroom. De fan van de voeding gaat dan niet aan.
@merk1234 Je hebt nu 5 topics geopend die allemaal uitblinken in one-liners en geen enkele inzet vanuit je zelf. Zo werkt het hier niet. Tweakers is geen helpdesk. Je zal echt zelf op onderzoek moeten.
Begin dus eerst eens om de FAQ door te nemen en open dan gerust een nieuw topic. Daarbij verwachten we wel dat je dus eerst zelf gezocht hebt, zaken geprobeerd hebt en ook duidelijk aangeeft hoe en wat enz.
Begin dus eerst eens om de FAQ door te nemen en open dan gerust een nieuw topic. Daarbij verwachten we wel dat je dus eerst zelf gezocht hebt, zaken geprobeerd hebt en ook duidelijk aangeeft hoe en wat enz.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.