Ik heb een beetje een hardnekkig probleempje met een WPF live chart (https://lvcharts.net/) op een tabcontrol (C# en WPF)
Ik heb dus een piechart waaraan een dataclick event gekoppeld zit waarin vervolgens de volgende code aangeroepen wordt:
Wat ik al geprobeerd heb:
- De focus leggen op een andere control dan de WPF live chart.
- De WPF live chart focusable propertie op false zetten.
- Voorkomen dat de WPF live chart opnieuw geladen wordt bij een dataclick (dit is volgens mij niet mogelijk)
- De code waarin je van tabcontrol wisselt in een Chart afterload event zetten, echter ik kan een dergelijke event niet vinden.
Rare toestanden dus. Iemand een suggestie waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?
Misschien is wat ik wil gewoon niet mogelijk?
...
Ik heb dus een piechart waaraan een dataclick event gekoppeld zit waarin vervolgens de volgende code aangeroepen wordt:
De piechart bevind zich op tabControlMainIndex = 1 en nadat de gebruiker geklikt heeft op de piechart wil ik dat deze doorgeschakeld wordt naar tabControlMainIndex = 0 (een ander tabItem) echter dit werkt gewoon niet. Na de event wordt WPF live chart opnieuw geladen en kom ik altijd weer uit op de tabControlSelectedIndex = 1.tabControlMain.SelectedIndex = 0;
tCRoutes.SelectedIndex = 0;
ChartCat.Focusable = false;
Wat ik al geprobeerd heb:
- De focus leggen op een andere control dan de WPF live chart.
- De WPF live chart focusable propertie op false zetten.
- Voorkomen dat de WPF live chart opnieuw geladen wordt bij een dataclick (dit is volgens mij niet mogelijk)
- De code waarin je van tabcontrol wisselt in een Chart afterload event zetten, echter ik kan een dergelijke event niet vinden.
Rare toestanden dus. Iemand een suggestie waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?
Misschien is wat ik wil gewoon niet mogelijk?
...