Op woensdag 08 augustus 2001 11:40 schreef Wannapuf het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet, maar ik was ook niet van plan om het te gaan gebruiken, vandaar mijn point, dat je het niet nodig heb.
Maar je gebruikt het dus toch al?
Dan heb je mijn IBM schijf zeker nog niet gehoord. Of ik dat proggel wel of niet gebruik, hij maakt net zoveel teringherrie.
Lezen en schrijven is het probleem niet, en dat is nou juist het enige wat dat proggel regelt voor je, het spinnen van de schijven blijft exact hetzelfde en dat maakt bij mij juist zo'n pleurisherrie.
hmmm, het spinnen van de schijven hoor je bij mij echt niet op mijn dtla-307045, en nu ik sinds een paar maanden accoustic management aan heb staan hoor ik 'm ook echt niet meer ratelen. En ik heb ook een superstille kast (alles passief gekoeld en alleen een Papst8412NG fan op 7 volt in de PSU waar het roostertje van uit is gesloopt). Alleen als ik echt m'n kast opendoe en m'n oor op 10cm afstand hou hoor ik 'm zachtjes pruttelen. En ook met accoustic management uit is hij al veel stiller dan m'n oude Seagate 6,5 gig.
Nah, van mij mag het aan blijven staan, bij Maxtor dan, bij IBM maakt het geen fuck uit. Tsjees, ik ben echt uitgekeken op IBM.
Hmmm, maakt bij mij dus wel degelijk een heleboel uit!
Maar ik moet toegeven dat ik ook niet al te happy meer ben met m'n IBM... ik was van plan om net een 60GXP te bestellen, maar nu ik dat artikel op de frontpage lees ga ik denk ik toch maar voor een maxtor kiezen, want ik word er scheitziek van om telkens bang te zijn m'n data te verliezen.