Toon posts:

Expert laptop, skip button>

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Beste redactie,

Ik krijg al dagen lang een reclame te zien bovenaan voor een Expert Laptop van 469,-.
Ik heb helemaal geen interesse in deze laptop dus een waste voor de adverteerder en mijn attention. Kan er een skip button komen voor reclames waar je geen interesse in hebt?

Of, ik neem aan dat jullie slimme mensen in dienst hebben: als iemand na 10-20 views nog steeds de reclame niet heeft aangeklikt waarom dat ding blijven pushen. Na 10-20 tonen moet je toch ook wel snappen dat het niks wordt, dan kan je automatisch toch wat anders proberen evt. 'm later nog eens een paar keer laten terugkomen om het zeker te checken.

[Voor 39% gewijzigd door CyberMania op 27-06-2020 07:58]

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-12 15:32
@CyberMania De redactie gaat niet over advertenties op Tweakers. Wij houden ons alleen bezig met de redactionele producties :) Ik kan je hier geen inhoudelijk antwoord opgeven. Misschien kan @Bart Zoetmulder er iets over zeggen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart Zoetmulder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-10 00:17
Xtuv schreef op maandag 29 juni 2020 @ 17:02:
@CyberMania De redactie gaat niet over advertenties op Tweakers. Wij houden ons alleen bezig met de redactionele producties :) Ik kan je hier geen inhoudelijk antwoord opgeven. Misschien kan @Bart Zoetmulder er iets over zeggen.
@CyberMania Ik snap je punt, Helaas is het niet zo dat, als je individueel geen behoefte hebt aan deze advertentie, je 'm uit kan zetten. Daar voorziet ons advertentie systeem niet in. Ik kan er voor dit moment niets anders van maken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12 14:59

rg-mohwa

Phoe Hé

Bart Zoetmulder schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:10:
[...]

@CyberMania Ik snap je punt, Helaas is het niet zo dat, als je individueel geen behoefte hebt aan deze advertentie, je 'm uit kan zetten. Daar voorziet ons advertentie systeem niet in. Ik kan er voor dit moment niets anders van maken.
Hoor jij nu niet te wijzen op de bannerfree abbo ? :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart Zoetmulder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-10 00:17
rg-mohwa schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 09:11:
[...]

Hoor jij nu niet te wijzen op de bannerfree abbo ? :P
Dat is zeker een goed alternatief! En idd relevant in dit geval :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee