Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

laptop microfoon verdwijnt uit apparaatbeheer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• josodl
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 21-05 13:50
Nadat ik de microfoon van mijn Toshiba Sattelite C50 laptop via het configuratiescherm had uitgezet bleek hij compleet verdwenen uit het venster opnameapparaten toen ik hem weer wilde aanzetten. Zowel via het configuratiescherm als via apparaatbeheer is hij niet meer te zien. Ik heb de fabrieksinstellingen teruggezet en systeemherstel geprobeerd maar dat hielp ook niet.
Mogelijk is de driver abusievelijk gewist maar ik heb geen idee hoe ik dat moet nagaan .

Iemand suggesties?

Jos

Alle reacties

• G_M_C
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17-06 18:36
Bij mijn msi laptop is er een toetsencombinatie om de microfoon en de camera aan en uit te zetten. Lijkt dan ook of die 'verdwenen' zijn ...

Misschien is er bij jou ook zoiets?

• josodl
Als die toetscombinatie er al is staat hij niet in de Toshiba handleiding. Ik zal nog eens snuffelen bij de functietoetsen, mogelijk levert dat iets op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• josodl
Nogmaals systeemherstel gedaan, nu doet 'ie het weer .

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True