Toon posts:

Verschil tussen Windows 2000 Server en Advanced

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van de week mijn Technet cd's binnen gekregen, met twee verschillende Windows 2000 Server, één was gewoon 200 server, de andere windows 2000 advanced server

weet iemand misschien het verschil ??

(het zijn Beta 3 release)

Verwijderd

ik heb ze ook binnen, maar weet het verschil ook nog niet :)

• Jhon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-06 13:30
de advanced server is uitgebreider dan de "normale" server, hij is ook bedoeld voor grotere bedrijven met meerdere servers.
(volgensmij)

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-09 07:54

Zorro

Z

Inderdaad, de advanced server versie is wat vroeger de enterprise-editie was.
Handig, die duidelijke namen van M$ :(

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Verwijderd

Met Advanced kan je waarschijnlijk clusteren.. maar over de verdere verschillen zal www.microsoft.com toch wel info hebben?

Verwijderd

Kan iemand mij ff vertellen op welke technet CD windows 2000 te vinden is ???? ik heb al ff gezocht, maar kan niets vinden...

alvast bedankt.. TheHunter

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-09 07:54

Zorro

Z

Win2000 staat op de Beta-CD's. Als je geen Beta abbonement hebt, pech want het staat nl. niet op Technet.
Win2000 Professional staat op Beta juni, de andere versies waarschijnlijk op Beta juli, maar dat weet ik niet zeker, die heb ik nog niet binnen

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Verwijderd

Als je iemand kent die vorige week op de Tech-Ed is geweest.. die heeft Professional, Server en Advanced (beta 3) gekregen.

Verwijderd

Advanced server kan je inderdaad met de Entreprise edition vergelijken (zoals clustering). Erg vreemd trouwens, op de TechNed CD van juni staat nog niets over adv.server vs. gewone server.

Ik heb ze trouwens wel alle 3 (dus ook prof.) en momenteel draai ik Adv.Server.

Verwijderd

he judgje
hehe
Wat het verschil is?? ik weet het nog niet, maar ben het aan het uitzoeken voor je, dus als je geduld heb... bel me anders maar of mail me naar mijn adres op mijn werk...

Groeten...
Pagina: 1