Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Adwords betaalmethode verifiëren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DutchEZmoder
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-06 18:09
Ik wil graag voor mijn bedrijf een advertentie maken op Google, alles ingesteld en nu moet ik mijn betaalmethode verifiëren. Google heeft een klein bedrag gestort op mijn rekening, en nu zou ik dat bedrag ergens moeten kunnen invoeren om te verifiëren... Daar zit het probleem, want op mijn PC doet de link "Facturering updaten" het niet. En op mijn mobiel doet die link het wel, maar word ik verwezen naar een pagina waar ik vervolgens helemaal niks kan aanklikken.

Iemand die weet wat ik moet doen? Google had ik vorige week al een mail gestuurd en net weer, maar geen antwoord.

Mvg Jeroen

Alle reacties

• bakkie1985
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23-06 12:58
verschillende browsers of privemodus/inqognito geprobeerd? vooral dat laatste werkte bij mij wel eens bij dit soort problemen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-06 18:09
bakkie1985 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 21:18:
verschillende browsers of privemodus/inqognito geprobeerd? vooral dat laatste werkte bij mij wel eens bij dit soort problemen.
Na lang gedoe eindelijk een oplossing gevonden, Chrome op m'n telefoon en dan bij instellingen de Desktop versie aanvinken. Het is dus al opgelost, maar bedankt :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True