Hallo,
Ik heb sinds een tijdje T-Mobile internet en sinds kort het uit en thuis pakket waardoor ik 1000/1000 krijg. Ik heb het modem van T-Mobile vervangen door een eigen Asus AC-86u en haal naar mijn idee nu redelijk goede snelheden via de kabel. Alle lan kabels zijn vervangen door Cat6a exemplaren.:fill(white):strip_exif()/f/image/zoDX2Ex2Fi53XtCzUzv1ZdQe.png?f=user_large)
Via de wifi is dit uiteraard een stuk minder namelijk tussen de 200 a 300 up en down met mijn Moto one Action.
Wat mij echter opvalt is dat wanneer de router naar 2,4 schakelt er bijna geen snelheid is... Slechts rond de 5mb/s... Dit is toch wel extreem laag en niet kloppend bij een dergelijke router lijkt me? Ik draai nu Merlin, heb beide banden een eigen kanaal geheven... 2,4 op kanaal 1 en 5ghz zit op 112.
Ik heb sinds een tijdje T-Mobile internet en sinds kort het uit en thuis pakket waardoor ik 1000/1000 krijg. Ik heb het modem van T-Mobile vervangen door een eigen Asus AC-86u en haal naar mijn idee nu redelijk goede snelheden via de kabel. Alle lan kabels zijn vervangen door Cat6a exemplaren.
:fill(white):strip_exif()/f/image/zoDX2Ex2Fi53XtCzUzv1ZdQe.png?f=user_large)
Via de wifi is dit uiteraard een stuk minder namelijk tussen de 200 a 300 up en down met mijn Moto one Action.
Wat mij echter opvalt is dat wanneer de router naar 2,4 schakelt er bijna geen snelheid is... Slechts rond de 5mb/s... Dit is toch wel extreem laag en niet kloppend bij een dergelijke router lijkt me? Ik draai nu Merlin, heb beide banden een eigen kanaal geheven... 2,4 op kanaal 1 en 5ghz zit op 112.