Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[pw] tekst bij onjuiste prijs melding

Pagina: 1
Acties:

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 13:23
L.S.,

https://tweakers.net/ext/...portCatId=3&id=1327589966

1) De titel van de pagina is Pricewatch Meldpunt 1/2. Echter, deel 2/2 is niet bereikbaar omdat iemand anders er al met de karma vandoor is een melding heeft gedaan over dit product bij deze winkel.
De titel van deze pagina staat ook in de tab bij mijn browser. Help help ja vreselijk I know. Vooral wanneer ik meerdere tabs open heb staan om producten te melden (iemand bij Conrad.nl heeft ernstig de faaldans gedaan).

2)
door een van onze medewerkers
Zijn moderators now crew, medewerkers, taakstraffers, vrijwilligers? Bij deze een uitnodiging om een ander woord dan 'medewerkers' te gebruiken.

Dank voor uw tijd voor het kleine leed van Kuusje.

Ps: Ik weet niet zeker of dit leed in het juiste forum is gepost.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14:56

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Pricewatch meldingen worden daadwerkelijk door kantoormedewerkers afgehandeld ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True