Weet iemand een goeie site
met strategy guides voor dit spel
ik kan niks zinnigs vinden
Iemand ???????
met strategy guides voor dit spel
ik kan niks zinnigs vinden
Iemand ???????
PSN-id: Chrasher
Ik heb in de afgelopen jaren al heel wat racegames gespeeld (vooral op de PC) en daar zaten hele goede bij (Grand Prix Legends, Grand Prix 1-3, Colin Mcrae en Rally Championship 2000 om er een paar te noemen). Maar geen één hiervan (alleen Grand Prix Legends komt in de buurt) geeft zoveel voldoening tijdens het spelen als GT3. GT3 is het enige spel wat ik sind de aanschaf nog steeds elke dag mee speel (al ruim 3 weken). De diepgang is ongelooflijk (auto's tunen, afstellen, uittesten, verschillende cup-races etc..) en dan heb ik het nog niet eens over de graphics gehad. Daar komt tot nu toe zelfs geen PC-racegame in de buurt.Op dinsdag 07 augustus 2001 23:24 schreef McRuler het volgende:
GT3?? Lijkt me enorm saai, (niet aanvallend bedoelt) maar wat is de lol ervan?
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Hard gassen met vette bakkenOp dinsdag 07 augustus 2001 23:24 schreef McRuler het volgende:
GT3?? Lijkt me enorm saai, (niet aanvallend bedoelt) maar wat is de lol ervan?
Verwijderd
Het was gewoon belangstelling. Ik vond midtown madness wel kewl, omdat je daar vrij rond kon touren!!Op dinsdag 07 augustus 2001 23:43 schreef Chrasher het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen jaren al heel wat racegames gespeeld (vooral op de PC) en daar zaten hele goede bij (Grand Prix Legends, Grand Prix 1-3, Colin Mcrae en Rally Championship 2000 om er een paar te noemen). Maar geen één hiervan (alleen Grand Prix Legends komt in de buurt) geeft zoveel voldoening tijdens het spelen als GT3. GT3 is het enige spel wat ik sind de aanschaf nog steeds elke dag mee speel (al ruim 3 weken). De diepgang is ongelooflijk (auto's tunen, afstellen, uittesten, verschillende cup-races etc..) en dan heb ik het nog niet eens over de graphics gehad. Daar komt tot nu toe zelfs geen PC-racegame in de buurt.
Dus doe ons een lol (ook al was je niet aan het aanvallen), zet zo'n reactie niet neer als je geen ervaring hebt met het spel.![]()
Verwijderd
Jammer alleen dat graphics en besturing van MM en MM2 ronduit waardeloos waren...Op dinsdag 07 augustus 2001 23:45 schreef McRuler het volgende:
Het was gewoon belangstelling. Ik vond midtown madness wel kewl, omdat je daar vrij rond kon touren!!
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Nee.Op woensdag 08 augustus 2001 12:16 schreef Braadkip het volgende:
Is er ook een PC-versie van GT3
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq