Toon posts:

Gran turismo 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een goeie site
met strategy guides voor dit spel
ik kan niks zinnigs vinden

Iemand ???????

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:17

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hier: IGN GranTurismo Boards is een hoop te vinden. Is wel geen echte strategy guide, maar als je de topics een beetje doorneemt is hier veel interesants te vinden. :) Is een heel leuk GT3 forum waarin weinig onzin wordt gepost.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GT3?? Lijkt me enorm saai, (niet aanvallend bedoelt) maar wat is de lol ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 10:17

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:24 schreef McRuler het volgende:
Ik heb in de afgelopen jaren al heel wat racegames gespeeld (vooral op de PC) en daar zaten hele goede bij (Grand Prix Legends, Grand Prix 1-3, Colin Mcrae en Rally Championship 2000 om er een paar te noemen). Maar geen één hiervan (alleen Grand Prix Legends komt in de buurt) geeft zoveel voldoening tijdens het spelen als GT3. GT3 is het enige spel wat ik sind de aanschaf nog steeds elke dag mee speel (al ruim 3 weken). De diepgang is ongelooflijk (auto's tunen, afstellen, uittesten, verschillende cup-races etc..) en dan heb ik het nog niet eens over de graphics gehad. Daar komt tot nu toe zelfs geen PC-racegame in de buurt.

Dus doe ons een lol (ook al was je niet aan het aanvallen), zet zo'n reactie niet neer als je geen ervaring hebt met het spel. |:( ;)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:24 schreef McRuler het volgende:
Hard gassen met vette bakken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:43 schreef Chrasher het volgende:

[..]

Ik heb in de afgelopen jaren al heel wat racegames gespeeld (vooral op de PC) en daar zaten hele goede bij (Grand Prix Legends, Grand Prix 1-3, Colin Mcrae en Rally Championship 2000 om er een paar te noemen). Maar geen één hiervan (alleen Grand Prix Legends komt in de buurt) geeft zoveel voldoening tijdens het spelen als GT3. GT3 is het enige spel wat ik sind de aanschaf nog steeds elke dag mee speel (al ruim 3 weken). De diepgang is ongelooflijk (auto's tunen, afstellen, uittesten, verschillende cup-races etc..) en dan heb ik het nog niet eens over de graphics gehad. Daar komt tot nu toe zelfs geen PC-racegame in de buurt.

Dus doe ons een lol (ook al was je niet aan het aanvallen), zet zo'n reactie niet neer als je geen ervaring hebt met het spel. |:( ;)
Het was gewoon belangstelling. Ik vond midtown madness wel kewl, omdat je daar vrij rond kon touren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Laatst online: 03-10 14:50
Heb alleen maar een paar filmpjes van GT3 gezien, maar ik weet echt zeker als ik de PS2 voor een redelijk prijsje kan krijgen ik het alleen al voor GT3 zou doen! Lijkt me echt een ongelovelijk mans spel! De details! Je kan zelfs de remschijven zien gloeien als je remt. Echt helemaal gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm..al ben ik niet zo'n autorace gamer
maar toch vind ik gran turismo echt een super spel

ik heb die colin mc rea en viper racing
wel op de pc gespeelt maar dat suckte hard

met gran turismo heb je veeel meer opties dan een normale racegame
en de besturing is ook top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:45 schreef McRuler het volgende:
Het was gewoon belangstelling. Ik vond midtown madness wel kewl, omdat je daar vrij rond kon touren!!
Jammer alleen dat graphics en besturing van MM en MM2 ronduit waardeloos waren...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een PC-versie van GT3 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op woensdag 08 augustus 2001 12:16 schreef Braadkip het volgende:
Is er ook een PC-versie van GT3 :?
Nee.

DUH >:)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Gelukkig nie...zal wel lekkere systeemeisen krijgen dan...en ik meende dat die ene data cd van GT3 4 gb groot is?

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Pagina: 1