Toon posts:

Advies nieuwe telefoon, budget €900

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• twanvanl
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 25-07 16:24
Ik zoek een nieuwe Android-telefoon. Momenteel een Oneplus 7 Pro, dus wil bij Android blijven. Budget is ongeveer €900.

Belangrijke punten:
- Goede accu
- Niet te groot (formaat van Oneplus 7 Pro is wel de max)
- Het liefst geen grote schil over de OS zelf
- Snelladen
- 5G
- Voldoende interne opslag (circa 128GB, anders SD-kaart optie)

Minder belangrijk:
- Draadloos opladen
- Camera (als hij maar foto's kan maken)
- Dual SIM

Waterdicht zou fijn zijn, maar hoeft niet persé.

Ik hoop dat iemand mij iets kan adviseren!

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• P3TER_
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 15:18
Ik weet niet wat de achtergrond van het verhaal is, maar wat is er mis aan de OnePlus 7 Pro? Het is nog steeds een van de beste flagships, zeker als je geen notch wilt.

ETS2 2021 "Heart of Russia" DLC kaart: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1M4nYlxJEsQ12v0KXBVwuHoKGuB8NQhH9&usp=sharing

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17:15
twanvanl schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 18:37:
Ik zoek een nieuwe Android-telefoon. Momenteel een Oneplus 7 Pro, dus wil bij Android blijven. Budget is ongeveer €900.

Belangrijke punten:
- Goede accu
- Niet te groot (formaat van Oneplus 7 Pro is wel de max)
- Het liefst geen grote schil over de OS zelf
- Snelladen
- 5G
- Voldoende interne opslag (circa 128GB, anders SD-kaart optie)

Minder belangrijk:
- Draadloos opladen
- Camera (als hij maar foto's kan maken)
- Dual SIM

Waterdicht zou fijn zijn, maar hoeft niet persé.

Ik hoop dat iemand mij iets kan adviseren!
OnePlus 7T Pro? :P

Maar even serieus, waarom zou je willen switchen?.. O-)

5G is het komende jaar toch nog een 'hoax'.
Deze test is verre van wetenschappelijk, maar als er één trend in de resultaten moet worden aangewezen, is het wel dat je voor de downloadsnelheid niet hoeft over te stappen.

[Voor 15% gewijzigd door SmiGueL op 26-06-2020 23:16]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• twanvanl
P3TER_ schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 23:07:
Ik weet niet wat de achtergrond van het verhaal is, maar wat is er mis aan de OnePlus 7 Pro? Het is nog steeds een van de beste flagships, zeker als je geen notch wilt.
Omdat hij snel warm wordt en snel leeg gaat.

• P3TER_
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 15:18
twanvanl schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 23:46:
Omdat hij snel warm wordt en snel leeg gaat.
Wordt hij voornamelijk warm bij dit warme weer, of ook bij normale temperaturen? Want met temperaturen boven de 25°C in huis is het niet vreemd als de telefoon wat warmer wordt.

ETS2 2021 "Heart of Russia" DLC kaart: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1M4nYlxJEsQ12v0KXBVwuHoKGuB8NQhH9&usp=sharing

• twanvanl
P3TER_ schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 00:07:
[...]

Wordt hij voornamelijk warm bij dit warme weer, of ook bij normale temperaturen? Want met temperaturen boven de 25°C in huis is het niet vreemd als de telefoon wat warmer wordt.
Ook bij normale temperaturen. Tevens valt de lader ook elke keer uit de aansluiting als ik een kleine beweging maak, als ik hem er dan goed duw laad hij wel op via warp, maar dit moet ik dus wel altijd goed in de gaten houden.

[Voor 23% gewijzigd door twanvanl op 27-06-2020 00:40]

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16:43
Als je naar de Pricewatch gaat kun je filteren op formaat, waterdichtheid, etc.
Waar kom je dan op uit?

Overigens zou ik op basis van jou wensen een Samsung Galaxy S20 nemen.

• twanvanl
swhnld schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 06:12:
Als je naar de Pricewatch gaat kun je filteren op formaat, waterdichtheid, etc.
Waar kom je dan op uit?

Overigens zou ik op basis van jou wensen een Samsung Galaxy S20 nemen.
Samsung heeft er volgens mij altijd een enorme schil eroverheen zitten...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-05 10:51
twanvanl schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 06:33:
[...]

Samsung heeft er volgens mij altijd een enorme schil eroverheen zitten...
Ze zijn afgestapt van touchwiz en de huidge schil is veel minder zwaar. Maar goed, dit is wel een beetje simpel op te zoeken info oplepelen.
Net als dat je de oplaadpoort van je OnePlus een keer kunt schoonmaken met een tandenstoker.

• twanvanl
ChinaGeek schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 08:21:
[...]

Ze zijn afgestapt van touchwiz en de huidge schil is veel minder zwaar. Maar goed, dit is wel een beetje simpel op te zoeken info oplepelen.
Net als dat je de oplaadpoort van je OnePlus een keer kunt schoonmaken met een tandenstoker.
Dat weet ik ook wel, maar dat neemt de problemen van dat hij snel leeg gaat en dat hij snel warm wordt niet weg. Ben dus naar de Oneplus 8 Pro gaan kijken, maar de Onyx Black versie van 256GB is werkelijk nergens in Nederland verkrijgbaar. AliExpress of een andere kleur is dan de enige optie... Andere kleur is denk ik gezien de garantie de beste optie, of is dat inmiddels verbeterd bij AliExpress?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22-09 15:26
Ik heb even de Oneplus 8 non pro versie gehad, en vergeleken met mijn S20+ Snapdragon (aanrader!) versie voelde het allemaal net niet volwassen aan, ook de edge randen zijn minder handig.

Een maat heeft bij t-dimension de S20 ultra Snapdragon gekocht voor jou budget, misschien het overwegen waard.

https://www.t-dimension.com/au/catalogsearch/result/?q=g9880

Hier komen geen invoerkosten bij, levertijd was een week naar NL

[Voor 17% gewijzigd door Q_7 op 30-06-2020 11:57]

• twanvanl
Q_7 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:56:
Ik heb even de Oneplus 8 non pro versie gehad, en vergeleken met mijn S20+ Snapdragon (aanrader!) versie voelde het allemaal net niet volwassen aan, ook de edge randen zijn minder handig.

Een maat heeft bij t-dimension de S20 ultra Snapdragon gekocht voor jou budget, misschien het overwegen waard.

Ik heb even alles vergeleken met elkaar en ik ben voor de Oneplus 8 Pro gegaan, ik vind de UI van Samsung niks en ook de Knox protectie vind ik niet heel fijn. Zodra je hem root ben je opeens veel functies kwijt, daarom ben ik voor de Oneplus gegaan.

• FrankGuthrie
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17:01

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Q_7 schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 11:56:

Even een vraagje over jouw post. Ik zie dat je de link gebruikt naar de Australië site. Nou zag ik dat een camera waar ik in ben geïnteresseerd 100 euro goedkoper is op de AU site. Nou vraag ik me dus of je dan toch invoerkosten moet betalen of blijft het hetzelfde? Komt het allemaal uit Hong kong en hoe vermijden ze invoerrechten? Met ander woorden maakt het niks uit op welke site je besteld? Het rare is dat als je op de UK site of AU site besteld je wel shipping cost moeten betalen? Ik was onder de indruk dat alles uit HK kwam.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee