Toon posts:

Nieuwe Dekstop Case

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• robingouw
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 06-01 19:30
Hoi iedereen,

Ik ben op zoek naar een leuke/goede desktop kast (ben zelf een aardige games). Ik ben zelf alleen bekend met Cooler Master, heb op dit moment de COSMOS SE. Dat is een joekel van een kast wat ik nu niet meer nodig heb, plus de hitte is moeilijk weg te werken.

Mijn vraag is alsvolgt, weet iemand een leuke kast (het liefst een midtower) waar ik redelijk wat fans in kwijt kan, aangezien ik op een zolderkamer zit met de computer, zodat er genoeg airflow is om hem zo koel mogelijk te kunnen houden (kamer temperatuur is redelijk OK, zit daar met een aircootje)

Zoals ik al zei ben ik zelf alleen bekend met cooler master, dus ik vroeg me af of er mensen ervaring hebben met andere merken.

Ik heb op dit moment 2x m.2 ssd's op mijn moederbord zitten als C schijf en gameopslag. Verder 2 SSD's in raid 0 (geen idee waarom, wou een keertje kijken hoe t in elkaar zat en heb het er nooit meer afgehaald), een 4TB HDD voor films/series en de echt grote games. en nog een enkele kleine oudere ssd die ik er nu in heb zitten omdat er nog ruimte voor was. Deze zou dus weggelaten kunnen worden in de nieuwe kast.

Dus voor deze schijven zal dus wel ruimte moeten zijn. Ook lijkt me het heel vet om de GPU verticaal te kunnen plaatsen, maar ik heb daar wel over gehoord dat je dan weer met hitte zit.

Ook ben op zoek naar bijbehorende fans, die zo stil mogelijk zo veel mogelijk airflow kunnen bezorgen. Ook hier heb ik niet heeel veel verstand van.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21:26

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Heb je al eens op "Pricewatch" geklikt en daarna op "Behuizingen" ?

老厮是麂

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 21:46
Welk merk en type cpu, moederbord, cpu koeler, videokaart en voeding moet erin.

• robingouw
Uszka schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 19:01:
Welk merk en type cpu, moederbord, cpu koeler, videokaart en voeding moet erin.
i9-9900K, MSI 390/490 carbon. (voor de i9 chipset). cpu koeling op dit moment is de corsair H110i v2. gpu: msi gaming X 1080Ti en de voeding is een coolermaster 700w.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 21:46
Wat is je budget?

Exacte type van de Cooler Master voeding?

• robingouw
Uszka schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 19:05:
Wat is je budget?

Exacte type van de Cooler Master voeding?
Budget ga ik me geen zorgen om maken. Zolang het een vette kast is waar alles in past vind ik alles prima. Het exacte type weet ik zo 1 2 3 niet. Het is een compleet zwarte 700watt modulaire voeding van cooler master. Ben op dit moment ook niet thuis, kan wel ff snel kijken in de factuur

• Dagion
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10:26
Belangrijk om te weten of je een ATX kast nodig hebt voor je moederbord. Verder, is stilte belangrijk of looks? Wil je tempered glass? Verticale GPU is leuk maar maakt het er meestal niet stiller op :)
Be Quiet heeft wel wat mooie behuizingen (Silent Base serie bijvoorbeeld), nog wat Silent Wings erin en je bent er wel denk ik. Heb zelf overigens ook de H110 gehad, vervangen van de fans hielp ook met geluid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robingouw
60% looks 40% stilte. Ik met noise cancelling oortjes te spelen dus wat geluid betreft heb ik nergens last van.

En ja, ATX kast. Zoals ik bovenaan al zei, het liefst een midtower.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee