Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

USB naar COAX 44,100hz

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 16:50
Ik heb een losse audio d/a converter en wil dat ding graag voeden met flacjes die ik op mijn NUC (met Daphile) heb staan.

Ik dacht dat mijn Musical Fidelity VlinkII dat wel ging doen, maar mijn d/a converter 'pakt' het signaal niet.
Het 'lock' lampje achterop de VlinkII geeft groen licht, wat er volgens mij op duidt dat er signaal door de coax kabel wordt gestuurd.
Alleen heb ik het vermoeden dat dat signaal meer of hoger is dan de 44,100hz die mijn d/a converter aan kan.
Die d/a converter blijft dus mooi op 'unlock' staan.
(handleiding van de VlinkII)

Ik moet dus op zoek naar een USB naar COAX (of optical) convertertje die puur 44,100hz als output heeft.

Iemand een idee wat ik daar voor moet hebben? Binnen een budget van laten we zeggen een euro of 100?

Dus een USB naar COAX/optisch omzettertje.

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 16:50
Ah t lag aan de digitale kabel. Opgelost dus! :)

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23:13

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Dan zet ik dit topic op slot. Het is niet onze standaard maar een topic wat in de TS al op is gelost heeft weinig discussiewaarde :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True