Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Storen receiver

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• johan dirk
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 26-06-2020
Dag, ik ben in het bezit van een denon dcd895 reciever, hij geeft prima geluid, totdat hij een poosje aanstaat(ong 45 minuten) daarna gaat hij storen (net of de balansknop of de volumeknop slecht contact maakt) , het geluid valt weg en stoort. ik heb het idee als ik de reciever harder aanzet(wat mijn huisgenoten niet prettig vinden) dan doet hij het wel goed. Weet iemand waar dat aan ligt, en hoe ik dat kan oplossen? Alvast bedankt groeten Johan dirk
...

Alle reacties

• johan dirk
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 26-06-2020
Even een correctie, het gaat om een PMA 320, hiervoor had ik een DRA 550 deze had hetzelfde makement, als ik de speakers omwisselde kwam de storing uit dezelfde uitgang

• yodeluxe
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16-06 21:53
johan dirk schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 18:34:
Even een correctie, het gaat om een PMA 320, hiervoor had ik een DRA 550 deze had hetzelfde makement, als ik de speakers omwisselde kwam de storing uit dezelfde uitgang
Dus even samenvatten:
Verschillende receivers geven dezelfde storing
Speakers omwisselen geeft dezelfde storing op hetzelfde kanaal.

En je hebt de kabels al omgewisseld? Grote kans dat het daar dan in zit.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True