Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Zandhaas12
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 05-05 15:55
Goedemiddag,

Ik heb sinds kort een Google Nest Hub aangeschaft om onder andere alle slimme apparaten makkelijk te besturen. Daarnaast vind ik het fijn dat je foto’s kan afspelen op de Google Nest Hub.

Het probleem is dat ik met Google Foto’s het niet voor elkaar krijgt om foto’s af te spelen op de Google Nest Hub. Ik blijf de volgende melding krijgen: geen albums gevonden. Je kunt later een album in Google foto’s maken en ervoor kiezen het album weer te geven in het menu instellingen van de Home-app.
Wat ik ook probeer, ik krijg het helaas niet voor elkaar.

Iemand die hier de oplossing voor heeft?

Alvast bedankt.

Gr,

Alle reacties

• De Nelis
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:34

De Nelis

en anders maar niet...

Heb je ook de instructies gevolgd van google?
https://support.google.co...=GENIE.Platform%3DAndroid

Wat heb je verder zoal geprobeerd?

time is infinite, but each week is ten hours short..

• Zandhaas12
De functie van Google heb ik uiteraard ook geprobeerd. Voor de rest diverse manieren geprobeerd, maar dat mocht helaas ook niet baten.

• De Nelis
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:34

De Nelis

en anders maar niet...

Zandhaas12 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 16:57:
De functie van Google heb ik uiteraard ook geprobeerd. Voor de rest diverse manieren geprobeerd, maar dat mocht helaas ook niet baten.
Welke diverse manieren is dus de vraag, voordat men hier alles wat er al geprobeerd is nog een keer gaat posten waar je dus niets aan hebt, met andere woorden er is wat meer informatie nodig.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• Zandhaas12
Onderweg andere app opnieuw geïnstalleerd. Taal op Engels gezet en gewoon aan de instellingen gezeten op advies van andere. Allemaal niet geholpen

• KoenSt
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19-11-2020
Zandhaas12 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 16:20:
Ik heb sinds kort een Google Nest Hub aangeschaft om onder andere alle slimme apparaten makkelijk te besturen.
Ik overweeg ook om de Google Nest Hub aan te schaffen.

Hoe verloopt het automatiseren?

Ik vermoed dat het ook mogelijk is om scenes en scenarios uit te werken tussen apparaten van verschillende fabrikanten?
Welke toestellen heb je zoal in gebruik?

Alvast bedankt om je ervaringen te delen!

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18-06 18:55
Zandhaas12 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 18:20:
Onderweg andere app opnieuw geïnstalleerd. Taal op Engels gezet en gewoon aan de instellingen gezeten op advies van andere. Allemaal niet geholpen
Iedere foto die ik in mijn Google Photo's app als favoriet krijg ik netjes in beeld.
* Home app
* Googel Home hub
* Tandwieltje
* Fotolijst
* Google Foto's
* Favorieten (in mijn geval dan geselecteerd)

Maar ik neem aan dat je dit ook al allemaal gezien of gedaan hebt.

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True