Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop --> HDMI splitter --> HDMI 5m & HDMI 20m

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views

Vraag

• Satangel
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 18:47
Een zeer kort vraagje ivm beamers & HDMI kabels hun bereik;

For a quiz later this year we're looking into a dual beamer setup. Beamers involved are benq th683 & Vivitec d976.

Setup is laptop to a splitter and then HDMI 5m cable to 1 beamer and then HDMI 20m cable to another beamer.

It's just a powerpoint with images text and maybe some videos, nothing too large. Could there be any quality/signal issues?

Ik heb al verschillende dingen online gehoord, ook dat je kabels met UTP versterking of iets dergelijks moet kopen en je dan geen zorgen hoeft te maken enz, maar is dit nodig voor gewoon een PPT?

Bedankt _/-\o_

Alle reacties

• Santford
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 00:42

Santford

FP PowerMod
Een HDMI kabel van 20 meter lijkt me al op het randje, als je er ook nog een splitter voor plaatst dan betwijfel ik of je nog signaal overhoudt.
Ga je een passieve splitter of een actieve (met versterker) gebruiken?

Kabels met UTP versterking bestaan niet, je hebt wel HDMI-extenders die bestaan uit een zender en ontvanger die onderling verbinden met UTP-kabel(s). Daarmee kun je langere afstanden overbruggen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:23
Dat je niet even de moeite neemt om je vraag te vertalen is niet echt een motivatie om te reageren

maar ik denk dat je het goedkoopste uit bent met een chromecast voor de verste beamer

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01:20

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Catch22 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 15:39:
Dat je niet even de moeite neemt om je vraag te vertalen is niet echt een motivatie om te reageren
Dat. Een luie copy paste vanaf Reddit noem ik geen TS. GoT is en blijft een Nederlands forum. Voel je vrij het topic opnieuw te openen in het Nederlands.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True