Ik zoek een?
nieuwe monitor voor mijn game pc
Wat is je budget?
ligt eraan hoeveel ik er voor nodig heb. Maar 200 tot 400 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik wil het graag minimaal 1440p hebben, en minimaal 120hz. Mijn hudige monitor (samsung lu28e570ds/en) is 27 inch, zo wil ik het ook houden. De reden dat ik een nieuwe wil is omdat de huidige monitor hele lelijke kleuren heeft en een te page refresh rate. Die moet hoger omdat ik van xbox naar pc overstap.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
hij gaat op mijn bureau staan, hierdoor hoeft de monitor niet te kunnen draaien. De huidige monitor kan alleen kantelen, dit is voor mij prima maar omhoog en omlaag kunnen is ook een optie.
De game pc die ik ga bouwen gaat een beetje hierop lijken: (dit kan nog veranderen, maar niet veel)
De wenslijst "nieuw" in mijn account
nieuwe monitor voor mijn game pc
Wat is je budget?
ligt eraan hoeveel ik er voor nodig heb. Maar 200 tot 400 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik wil het graag minimaal 1440p hebben, en minimaal 120hz. Mijn hudige monitor (samsung lu28e570ds/en) is 27 inch, zo wil ik het ook houden. De reden dat ik een nieuwe wil is omdat de huidige monitor hele lelijke kleuren heeft en een te page refresh rate. Die moet hoger omdat ik van xbox naar pc overstap.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
hij gaat op mijn bureau staan, hierdoor hoeft de monitor niet te kunnen draaien. De huidige monitor kan alleen kantelen, dit is voor mij prima maar omhoog en omlaag kunnen is ook een optie.
De game pc die ik ga bouwen gaat een beetje hierop lijken: (dit kan nog veranderen, maar niet veel)
De wenslijst "nieuw" in mijn account
[ Voor 59% gewijzigd door ElbowTrouble op 26-06-2020 14:32 ]