Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen op 1080p resolutie en gewoon dagdagelijkse dingen zoals browsen, mailen,...
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1200€ inclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
pricewatch: Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart
pricewatch: Logitech G500
toetsenbord is wel aan vervanging toe. mocht er iemand een aanrader hebben zeg maar gerust
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
heb een lijstje opgemaakt via de site.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
mijn huidige systeem is intel met nvidia. altijd tevreden geweest maar ik denk prijsbewust dat de ryzen processor een beter keuze is. voor de gpu heb de voorkeur naar nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
als het kan zo stil mogelijk maar is geen must. daarom gekozen voor een after market cooler.
de case sowieso. vind ik prachtig. wil ook wel gebruik maken van de usb-c voorop.
heb ook gekozen rgb ram stickjes.
heb gekozen voor een b550 bordje voor meer toekomstgericht te zijn voor een upgrade.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
dus voorlopig game ik op een 1080p 60z monitor die ik waarschijnlijk zal vervangen naar een 144hz.
dus mijn vraag is of dit systeem die ik heb opgesteld voldoende is en alles past en mss verbeteringen kunnen gedaan worden.ik twijfel ook om de ryzen 3700x te nemen en zo langer te kunnen doen zoder upgrade. budget is een indicatie. mag gerust wat meer zijn.
alvast bedankt!
gamen op 1080p resolutie en gewoon dagdagelijkse dingen zoals browsen, mailen,...
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1200€ inclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
pricewatch: Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart
pricewatch: Logitech G500
toetsenbord is wel aan vervanging toe. mocht er iemand een aanrader hebben zeg maar gerust
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
heb een lijstje opgemaakt via de site.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG B550 Gaming Plus | € 172,- | € 172,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X | € 277,01 | € 277,01 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 37,20 | € 37,20 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZRX | € 99,50 | € 99,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SSD M.2 (3D v-nand (TLC) 1TB | € 111,90 | € 111,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.038,51 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
mijn huidige systeem is intel met nvidia. altijd tevreden geweest maar ik denk prijsbewust dat de ryzen processor een beter keuze is. voor de gpu heb de voorkeur naar nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
als het kan zo stil mogelijk maar is geen must. daarom gekozen voor een after market cooler.
de case sowieso. vind ik prachtig. wil ook wel gebruik maken van de usb-c voorop.
heb ook gekozen rgb ram stickjes.
heb gekozen voor een b550 bordje voor meer toekomstgericht te zijn voor een upgrade.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
dus voorlopig game ik op een 1080p 60z monitor die ik waarschijnlijk zal vervangen naar een 144hz.
dus mijn vraag is of dit systeem die ik heb opgesteld voldoende is en alles past en mss verbeteringen kunnen gedaan worden.ik twijfel ook om de ryzen 3700x te nemen en zo langer te kunnen doen zoder upgrade. budget is een indicatie. mag gerust wat meer zijn.
alvast bedankt!