Toon posts:

Windows 10 - enter "kleeft" zonder toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:46
Ik heb hier een windows 10 PC met een USB toetsenbord, en af en toe slaat deze "op hol"

Het lijkt wel of de entertoets blijft "plakken", als ik namelijk een word document open entert de PC met een frequentie van 4 x per seconde.

Dan zou je denken, de entertoets blijft plakken, maar dat is dus niet zo, want ik heb er ook al een ander toetsenbord aan gehad.

Sterker nog, zelfs zonder toetsenbord (USB kabel eruit gehaald) gebeurt dit.

Het gebeurt ook al voordat er ingelogd is, dus ik druk op ctrl-alt-del om in te loggen, maar kan niets intypen omdat de PC 4 x per seconde (virtueel) op enter drukt.

Herkent iemand dit?

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente

Alle reacties

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

'k Heb wel eens malware gezien die dit veroorzaakte

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat heb je voor software geïnstalleerd staan? Wat heb je verder voor apparaten aangesloten zitten? Probeer eens alles los te trekken en/of achtergrondprocessen te stoppen.

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• Grolsch
Er draait op zich niet zoveel software op (Office 365, ERP pakket en een CAD/CAM pakket), maar wel erg veel processen, hoe kan ik uitsluiten wat het probleem veroorzaakt, het is een zakelijke PC, draait gewoon Trend Micro virusscanner op.

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Virusscanner eens een full scan laten doen, en vervolgens als het niet is opgelost eens schoon opstarten https://support.microsoft...m-a-clean-boot-in-windows

En wat al gezegd is, eens alle externe hardware los trekken.

[Voor 14% gewijzigd door defusion op 26-06-2020 14:41]

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:46

De Nelis

en anders maar niet...

Klinkt suf, maar wat gebeurt er als je de muis loskoppelt?

[Voor 4% gewijzigd door De Nelis op 26-06-2020 14:43]

time is infinite, but each week is ten hours short..

• Grolsch
Tnx, ga ik ook nog ff proberen.

• Buckshot303
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-12-2020
Ik heb dit probleem ook. Alle hierboven genoemde opties geprobeerd maar zonder succes. Iemand nog een optie?

• Grolsch
Ik heb het toen wel opgelost, maar ik weet niet meer hoe :(

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-04 23:32
Zeker weten dat er geen ander toetsenbord via Bluetooth of USB (dongle) is aangesloten? Heb dit gehad met zo’n RF dongle. Sloeg soms ook op hol, maar er lag nog een aangesloten keyboard in de la met zooi er boven op. 😃

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• Buckshot303
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-12-2020
Haha ok probleem opgelost, ik voel me best dom... Het was de dongle met zooi op het toetsenbord. Thanks voor de reacties.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee