Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• KevinAdema
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 07-10-2020
Hallo,

Ik heb 2,5 jaar geleden een MSI GL62M 7RD-050NL laptop gekocht, de eerste jaren heeft hij het goed gedaan.
Sinds een half jaar ondervind ik echter problemen met het toetsenbord, het begon met de C toets welke soms niet reageerde.
Momenteel is het zo dat de C, R, F, backspace en delete knop het niet goed doen.

Soms is het mogelijk om een c te typen door caps-lock aan en uit te zetten en de c toets snel erachteraan in te drukken. Ook is het mogelijk om een ander toetsenbord te gebruiken via usb, deze werkt dan wel goed.

Mijn computer heeft Windows 10.

Ik heb de toetsen eruit gehad om eronder alles schoon te maken ook heb ik de drivers opnieuw geïnstalleerd, dit helpt helaas niet.

Alvast bedankt,

Kevin

Alle reacties

• W4RH34D
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23-06 22:51
https://forum-en.msi.com/index.php?topic=295141.150
De eerste link die op duikt als je even op Google zoekt.
Je bent niet de enige met het probleem en het blijkt een kwaaltje te zijn bij dit type laptops. Mensen hebben ook dezelfde defecte toetsen (C,R,F, Backspace, 0,9,8 etc.)

Softwarematig is het niet op te lossen en zul je het forum even door moeten lezen om het op te lossen (exacte procedure).
Ik las dat er een aantal mensen in geslaagd waren om het op te lossen door middel van het opnieuw aansluiten van het toetsenbord (kabel zou niet correct gebogen zijn), maar je kan dit het beste zelf even uitzoeken hoe en wat. Neem het forum even grondig door en kijk wat mensen hebben gedaan om het probleem te verhelpen.

Ik hoop dat je hier wat verder mee kunt komen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True