Vraag
Alle reacties
Wil je hem repareren dan? Ik denk dat ik voor iets nieuws ging, dit keer met merkje erop.
Neem dat ding even mee naar Warmteservice, samen met een paar foto's van de kraan zelf. Die kunnen het ws zo zeggen.
Je kunt ze ook ff bellen / mailen, kan wellicht ook op afstand.
Wat is er mis met de kraan trouwens? Wat je daar in je handen hebt is het binnenwerk. Keertje schoonmaken in een nachtje schoonmaakazijn kan geen kwaad denk ik
Je kunt ze ook ff bellen / mailen, kan wellicht ook op afstand.
Wat is er mis met de kraan trouwens? Wat je daar in je handen hebt is het binnenwerk. Keertje schoonmaken in een nachtje schoonmaakazijn kan geen kwaad denk ik
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Welkom op GoT. Dit is wel heel erg mager voor een topic. Wat heb je zelf al geprobeerd te vinden? Wij kunnen ook geen wonderen verrichten met een roestig binnenwerk.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bedankt voor de reacties! De kraan blokkeerde volledig de watertoevoer naar de douchekop, en handdouche, andere kranen deden het wel. Inmiddels is het probleem overigens opgelost. Het binnenwerk is open gemaakt en daar zat vuiligheid. Het betreft inbouw en vervangen zou betekenen hak en breekwerk voor het plaatsen van een nieuwe mengkraan. Veel ellende en rotzooi dus. Dat hoeft nu gelukkig niet..
Mooi. Dan nog zou ik even langs de warmteservice gaan. Weet je wat het voor kraan is. Binnenwerk zal nu schoner zijn, maar lang niet zo schoon als een nieuwe - en die kosten ca een tientje, daar ga je niet coor schrobben
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Pagina: 1