Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

KAKU Lamp UIT met bv 1 minuut vertaging

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Frank v. O.
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 02-12-2020
Mijn vraag
ik heb de KAKU-Wandschakelaar aangeschaft met de bedoeling ALLES UIT als ik ga slapen. Werkt perfect
Is het mogelijk om de lamp in de HAL dan bv nog 1 minuut te laten branden ? In de hal zit een ACD-1000 stopcontact-schakelaar. Ik heb ook de ICS-2000

Alvast bedankt,
F.v.Opstal

Alle reacties

• Erwin_83
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 05:51
Ja dat kan zeker middels ICS

Scene maken waarin alles uit gaat, vertraging van 1 minuut instellen en dan je lamp laten uitgaan.

Als trigger je wandschakelaar gebruiken.

Je moet dan geen rechtstreekse kopeling tussen schakelaar en lamp hebben, maar alles via de ICS doen.

[Voor 23% gewijzigd door Erwin_83 op 26-06-2020 09:08]

Gasloos sinds 01-12-2017 zonder slotje of verwijdering, dus een "gevaarlijke situatie" volgens Liander. Verwarming met een Loria duo 6010. Pelletkachel voor de fun.

• Frank v. O.
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 02-12-2020
Hoi Erwin,
hoe krijg ik die (wandschakelaar) als trigger ingesteld ?

[Voor 79% gewijzigd door Frank v. O. op 27-06-2020 01:42]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True