Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoog geluid koelkast met vriesvak

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

Vraag

• EllenU
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 03-08-2020
Mijn vraag
Ruim anderhalf jaar geleden heb ik een tafelmodel koelkast met vriesvak van liebherr gekocht hij staat in de keuken die in verbinding staat met de woonkamer. Kort daarna hoor ik een constante naar mijn idee hoge sissende pieptoon. Heel irritant en kan niet thuisbrengen waar het vandaan komt. Ik hoor het het best beneden maar ook wat boven. Nu is mijn vraag kan dat van de koelkast komen en kan de koelkast ook nog geluid maken als je overal de stroom eraf hebt gehaald want dan hoor ik het ook nog.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Stoppen naar beneden.
Gasservice heeft ventilatiesysteem en verwarmingsketel gecontroleerd.

Alle reacties

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod WG

Seal with it!

@EllenU één topic is wel voldoende, mocht je nog iets willen wijzigen dan kan dit via de knop "wijzig" bovenaan de post :).

Tweefactorauthenticatie Verklein de kans dat iemand toegang krijgt tot jouw gegevens, meeleest in dm’s of, in het ergste geval, medetweakers kan oplichten via V&A. Schakel het nu in

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True