Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

toetsenbord functie blijft 'hangen'.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• onlinejos
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 15-05 15:40
beste lezers,

Wanneer ik mijn backspace, delete of spacebar ingedrukt houd blijft deze functie nog even doorgaan nadat ik het heb losgelaten. Waar dit voorheen exact stopte wanneer ik de knop los liet is dit nu niet het geval. dit probleem speelt zich af in office, word.

Weet iemand wat dit voor probleem is en hoe ik het kan oplossen?

dankjewel

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Kan je aangeven wat je al hebt geprobeerd? Heb je het ook met andere toetsenborden?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• onlinejos
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 15-05 15:40
ik heb maar een toetsenbord. Ik zou niet weten wat ik moet proberen. Los van aan en uit zetten.

• De Nelis
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20-06 22:31

De Nelis

en anders maar niet...

onlinejos schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:48:
ik heb maar een toetsenbord. Ik zou niet weten wat ik moet proberen. Los van aan en uit zetten.
Wellicht is je toetsenbord smerig en blijven deze toetsen nog een beetje plakken? Met perslucht proberen de viezigheid, kruimels of dergelijke te verwijderen bijvoorbeeld. Even loskoppelen en met een vochtige doek plakzaken te verwijderen.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
onlinejos schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:48:
Je had bijvoorbeeld kunnen zoeken op soortgelijke problemen. Op Tweakers ben je zeker niet de eerste met een 'hangende' toets.

Ik zou eerst maar beginnen met schoonmaken van het toetsenbord. Heb je ooit vochtschade gehad?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:39

Tens

functie elders

zoek eens op 'sticky keys office'?

Gezondheidsclaim in afwachting van Europese goedkeuring

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True