Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

kan geen é ú á tekens maken met Apple toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• Tusk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 07-06 14:39
Op een Apple toetsenbord maak je deze tekens dmv alt (die tussen ctrl en cmd in :)) + e.
Maar wanneer ik op het forum ben en deze combo indruk ga ik automatisch naar "mijn topics".

Nu moet ik dus naar een ander programma gaan (of ander tabblad) om é ú á etc in mijn berichten te plakken.

Ik kan helaas niet testen of dit aan mij ligt of dat dit een algemeen GoT probleem is.

Veel plezier er mee ;)

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Jivebunny
  • Registratie: november 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Heb jij hier wat snelkoppelingen staan toevallig? https://gathering.tweakers.net/forum/preferences

Mi 10T Pro | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.8.3 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

• gwystyl
  • Laatst online: 10:31

gwystyl

Beugeltje dan maar?

"hangt" er geen CMD/Option/Shift toets zodat die sneltoetsen getriggerd worden? Als ik een vergelijkbaar probleem heb rammel ik meestal een paar keer op de toetsen linksonderin het toetsenbord, en vaak is het dan wel over.

• Tusk
  • Laatst online: 07-06 14:39
Potverdikke, al zo lang member, maar geen idee van deze shortkeys!
De 'e' staat bij mij ingevuld bij Posthistorie. Als ik hem daar weghaal, werkt het!

Hè, dacht ik een bugje gevonden te hebben :)

Maargoed ik vermoed dat ik niet de enige ben met dit probleem en ik was er zelf ook niet opgekomen om in mijn settings te gaan zoek naar shortkeys. Wellicht dat men van de UX afdeling hier nog iets mee wil doen.

Dank voor je antwoord @Jivebunny

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Jivebunny
  • Registratie: november 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Tusk schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:47:
[...]
Hè, dacht ik een bugje gevonden te hebben :)

Dank voor je antwoord @Jivebunny
Sorry voor het verpesten van je feestje ;) -O-

Mi 10T Pro | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.8.3 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz Vega 56 Nitro+ Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:46

crisp

Devver

Pixelated

Tegenwoordig vullen we bij nieuwe members standaard maar een paar shortkeys in (alleen P voor preview en S voor submit). Bij oudere gebruikers is dt inderdaad wat uitgebreider.

Intentionally left blank

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

FWIW: als alternatief kun je (net als in iOS) de e (of welk karakter je ook wilt) ingedrukt houden tot er een popup verschijnt met alle diakritische tekens. Zie ook Tekens met accenttekens invoeren op de Mac.

[Voor 27% gewijzigd door Daedalus op 25-06-2020 22:53]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True