*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Heb jij hier wat snelkoppelingen staan toevallig? https://gathering.tweakers.net/forum/preferences
Mi 10T Pro | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna
"hangt" er geen CMD/Option/Shift toets zodat die sneltoetsen getriggerd worden? Als ik een vergelijkbaar probleem heb rammel ik meestal een paar keer op de toetsen linksonderin het toetsenbord, en vaak is het dan wel over.
Potverdikke, al zo lang member, maar geen idee van deze shortkeys!Jivebunny schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:32:
Heb jij hier wat snelkoppelingen staan toevallig? https://gathering.tweakers.net/forum/preferences
De 'e' staat bij mij ingevuld bij Posthistorie. Als ik hem daar weghaal, werkt het!
Hè, dacht ik een bugje gevonden te hebben

Maargoed ik vermoed dat ik niet de enige ben met dit probleem en ik was er zelf ook niet opgekomen om in mijn settings te gaan zoek naar shortkeys. Wellicht dat men van de UX afdeling hier nog iets mee wil doen.
Dank voor je antwoord @Jivebunny
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Sorry voor het verpesten van je feestjeTusk schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:47:
[...]
Hè, dacht ik een bugje gevonden te hebben
Dank voor je antwoord @Jivebunny

Mi 10T Pro | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 2600 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna
Tegenwoordig vullen we bij nieuwe members standaard maar een paar shortkeys in (alleen P voor preview en S voor submit). Bij oudere gebruikers is dt inderdaad wat uitgebreider.
Intentionally left blank
FWIW: als alternatief kun je (net als in iOS) de e (of welk karakter je ook wilt) ingedrukt houden tot er een popup verschijnt met alle diakritische tekens. Zie ook Tekens met accenttekens invoeren op de Mac.
[Voor 27% gewijzigd door Daedalus op 25-06-2020 22:53]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1