Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

klopt deze opbrengst een beetje met wat ik mag verwachten ?

Pagina: 1
Acties:

• Nieuwsgier
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 13-06 09:49
Sinds enke dagen heb ik zonnepanelen
10 stuks van 325 Wp
De opbrengst van de afgelopen 3 (lange zonnige) dagen schommelt de opbrengst tussen 18 en 19 KwH per dag.
De zonnepanelen liggen op het westen. Ik heb geen optimizers en een normaal schuim dak.

Is dit een te verwachten opbrengst ?

• Deshmir
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14:27
Je kan zoeken op pvouput naar panelen die in eenzelfde hellingshoek liggen en richting.:

https://pvoutput.org/live.jsp => en dan even op "Tips" drukken.

--
Afgelopen dagen 19,3 / 19,6 (eergisteren) / 20,1 (gisteren)
9x325 op 212.1 graden (zuid-zuidwest) en 13 graden hoek.

[Voor 28% gewijzigd door Deshmir op 25-06-2020 13:51]

• twain4me
  • Registratie: december 2017
  • Nu online
je zit dan op 19/ 3,25 = 5,8kWh/kWp

Dat is opzich niets raars op west

Zie dit topic om te vergelijk met anderen Het grote "jouw productie" topic - Deel 6

edit:
(pvoutput zoals hierboven wordt gesugereerd is natuurlijk ook prima)

[Voor 16% gewijzigd door twain4me op 25-06-2020 13:54]

• Nieuwsgier
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 13-06 09:49
Dank beide..ga er maar kijken.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True